Det blir nok veldig koseligVi skal vær sammen med en annen familie i en uke, så ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir nok veldig koseligVi skal vær sammen med en annen familie i en uke, så ja![]()
Så bra!God morgenjeg gikk visst ned 2,1 kg forrige uke, det var ikke akkurat forventa.
Jippi, så braJogga 400 meter i ett strekk. Det har ikke skjedd på over ett år. Hurra for meg![]()
Så bra! Da er du i gangJogga 400 meter i ett strekk. Det har ikke skjedd på over ett år. Hurra for meg![]()
Oi, imponert! Hvordan klarer dere å gå ned så mye på en uke? Det meste jeg har godt ned er 1,3 kg på en uke, men det er mange uker siden! Denne uka gikk jeg ned hele 0,1 kgGod morgenjeg gikk visst ned 2,1 kg forrige uke, det var ikke akkurat forventa.
Så flink du er, gratulerer med godt oppnådd resultatJogga 400 meter i ett strekk. Det har ikke skjedd på over ett år. Hurra for meg![]()
Frukt og nøtter bruker å hjelpeKjenner jeg har veldig lyst på noe godt nåSkal snart ut å gå tur, så håper suget gir seg da! Belønner meg selv med litt frukt etter turen tenker jeg
![]()
Syns spekeskinke fungerer best på søtsuget, jegFrukt og nøtter bruker å hjelpe![]()
Flink du er daKjenner jeg har veldig lyst på noe godt nåSkal snart ut å gå tur, så håper suget gir seg da! Belønner meg selv med litt frukt etter turen tenker jeg
![]()
Syns spekeskinke fungerer best på søtsuget, jeg
Frukt og nøtter bruker å hjelpe![]()
Prøver i alle fall, men er ikke like flink hver dagFlink du er da![]()
Takk! Jeg tror meste av grunnen er at jeg er veldig stor så da går det alltid fort i begynnelsen. Jeg har nå gått ned 9 kg på 5 uker, men det blir nok lavere resultat jo lengre jeg holder på. Jeg går på lavkarbo, den strengeste varianten, og spiser maks 15 gram karbohydrater om dagen, men ligger for det meste på 7-10. Jeg har ikke hatt noen sprekker enda og har ingen planer om å ha det heller og jeg syns det går veldig greit. Det kan ha noe med at jeg lot bilen stå hele forrige uke og tok beina fatt uansett hvor jeg skulle, det ble en del gåing kan man siOi, imponert! Hvordan klarer dere å gå ned så mye på en uke? Det meste jeg har godt ned er 1,3 kg på en uke, men det er mange uker siden! Denne uka gikk jeg ned hele 0,1 kgmen 2 cm rundt livet da, så litt fornøyd er jeg likevel
![]()
Litt er bedre enn ingentingPrøver i alle fall, men er ikke like flink hver dag![]()
Det har jeg ikke prøvdSyns spekeskinke fungerer best på søtsuget, jeg
Masse god bedringDårlig uke for meg. Har blitt syk
Håper jeg blir bedre snart for dette er kjedelig :/
Å nei!Dårlig uke for meg. Har blitt syk
Håper jeg blir bedre snart for dette er kjedelig :/