Skravletråd

Flink du har vært.
Tør ikke måle jeg ..
Takk :) Jeg vet jo jeg har kommet langt på vei, men eier ikke tålmodighet, så skulle helst vært i mål i går :P

Jeg syntes også det var skummelt å måle første gang, og fikk litt sjokk når tallet var tresifret, men nå synes jeg det er greit å ha en ting til uten om vekt å fokusere på :P

Takk :) Jeg vet jo jeg har kommet langt på vei, men eier ikke tålmodighet, så skulle helst vært i mål i går :P

Jeg syntes også det var skummelt å måle første gang, og fikk litt sjokk når tallet var tresifret, men nå synes jeg det er greit å ha en ting til uten om vekt å fokusere på :P
Tror også mitt tall er tresifret.
Er derfor jeg ikke tør måle.

Jeg målte hele 101 cm! da jeg begynte å slanke meg i slutten av mars. Er nå nede i 89 cm, så det er blitt mye bedre, men skal jo helst ned i 80 cm eller mindre :P Det er vanskelig, synes jeg :( Kjedelig at så mye av ekstravekta legger seg rundt midjen :(
Prøvde bukser som nesten var for store før svangerskapet, nå kommer de knapt over hofta :o

Jeg er ikke alltid like flink jeg heller da ;) men ja, det er litt lettere på sommeren :)
Jeg starta permisjonen i jula, mye mat. Jula var over, ikke etinga. Hverdagen kom liksom aldri når jeg likevel var hjemme hvis du skjønner. Men nå er det nok:D

Jeg starta permisjonen i jula, mye mat. Jula var over, ikke etinga. Hverdagen kom liksom aldri når jeg likevel var hjemme hvis du skjønner. Men nå er det nok:D
Den spisingen har lett for å skli ut :P Her fant jeg ut at nok er nok i slutten på mars, og har klart meg ganske bra så langt :) Noen små sprekker har det blitt, både planlagt og uplanlagt, men har hver gang kommet tilbake på sporet og det føles deilig! Lykke til til deg også ;)

Den spisingen har lett for å skli ut :P Her fant jeg ut at nok er nok i slutten på mars, og har klart meg ganske bra så langt :) Noen små sprekker har det blitt, både planlagt og uplanlagt, men har hver gang kommet tilbake på sporet og det føles deilig! Lykke til til deg også ;)
Takk:) tenker å være flink til å snacke på frukt og nøtter i stedet for sjokolade og chips. Så får vi se om det går. En og annen is må vel være lov i sommervarmen?

Føler meg mindre oppblåst etter første uka uten sukker:)
Synes det har gått greit. Takk for spark bak musemor :D

Back
Topp