Takk.Klem til deg![]()
Tror jeg kommer til å ta en sjekk i morgen også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk.Klem til deg![]()
TakkFlink du har vært.
Tør ikke måle jeg ..
Tror også mitt tall er tresifret.TakkJeg vet jo jeg har kommet langt på vei, men eier ikke tålmodighet, så skulle helst vært i mål i går
Jeg syntes også det var skummelt å måle første gang, og fikk litt sjokk når tallet var tresifret, men nå synes jeg det er greit å ha en ting til uten om vekt å fokusere på![]()
Krysser fingre for morgendagenTakk.
Tror jeg kommer til å ta en sjekk i morgen også
Prøvde bukser som nesten var for store før svangerskapet, nå kommer de knapt over hoftaJeg målte hele 101 cm! da jeg begynte å slanke meg i slutten av mars. Er nå nede i 89 cm, så det er blitt mye bedre, men skal jo helst ned i 80 cm eller mindreDet er vanskelig, synes jeg
Kjedelig at så mye av ekstravekta legger seg rundt midjen
![]()
Ikke noe gøy, men hold motet oppe, så blir det bedre om noen uker/månederPrøvde bukser som nesten var for store før svangerskapet, nå kommer de knapt over hofta![]()
Håper å komme dit snart jeg også. Lettere nå på sommeren da.Koser meg med vannmelonHadde veldig lyst på sjokolade, men klarte å styre meg!
Flink du erKoser meg med vannmelonHadde veldig lyst på sjokolade, men klarte å styre meg!
Jeg er ikke alltid like flink jeg heller daHåper å komme dit snart jeg også. Lettere nå på sommeren da.![]()
Det er ikke like lett hver dag. Du har jo vært så flink til nå, så ikke gi opp! KlemÅåååå som jeg er motivert om dagen, NOT!!!!
Jeg gir ikke opp, og maten går som en vane nå.Det er ikke like lett hver dag. Du har jo vært så flink til nå, så ikke gi opp! Klem![]()
Quoter et tilfeldig innlegg.Her blir det også sprekk i helgen
Jeg starta permisjonen i jula, mye mat. Jula var over, ikke etinga. Hverdagen kom liksom aldri når jeg likevel var hjemme hvis du skjønner. Men nå er det nokJeg er ikke alltid like flink jeg heller damen ja, det er litt lettere på sommeren
![]()
Den spisingen har lett for å skli utJeg starta permisjonen i jula, mye mat. Jula var over, ikke etinga. Hverdagen kom liksom aldri når jeg likevel var hjemme hvis du skjønner. Men nå er det nok![]()
TakkDen spisingen har lett for å skli utHer fant jeg ut at nok er nok i slutten på mars, og har klart meg ganske bra så langt
Noen små sprekker har det blitt, både planlagt og uplanlagt, men har hver gang kommet tilbake på sporet og det føles deilig! Lykke til til deg også
![]()
Joda, det er vi?!Ååååå som jeg er motivert om dagen, NOT!!!!
Flink du har vært daFøler meg mindre oppblåst etter første uka uten sukker
Synes det har gått greit. Takk for spark bak musemor![]()