Skravletråd

Hadde vært fin, hvis jeg kunne ha mobilen med meg hele tiden... Men kan ikke det på jobb... Så da hjelper det vel ikke?
Jeg bruker også den appen, men registrerer ikke alt hele tiden. Bruker den i perioder for å få litt bedre oversikt og kontroll, og så tar jeg litt pause :P Liker appen godt, men synes det er litt stress å legge inn alt hver dag. De dagene jeg bruker den, legger jeg av og til inn måltider timevis etter jeg spiste, så det er jo mulig de dagene du er på jobb. Mulig du glemmer noe da, men det blir i alle fall sånn ca ;)

Jeg har begynt å bruke Lifesum-appen til å logge alt jeg spiser. Hvis jeg har spist for lite, så oppfordrer den meg til å spise mer (feks "Ta en frukt!"). Og på den kan man stille inn hva slags diett man går på etc. Bare et lite tips hvis dere ikke bruker noen slike hjelpemidler. :)
Kjekk app :) Bruker den jeg også, men litt av og på ;)

I går var jeg og mamma på åpen gård med barna :) Koselig. Lillemor koste seg masse, hun elsker dyr ❤️ Og gutta hadde det kjekt de også :) Mannen var på jobb :P

Vekta viste -0,5 kg i dag i forhold til forrige mandag. Samme som på fredag, så da har utskeielsene mine i helga ikke ødelagt totalt :P Får si meg fornøyd med det, selv om jeg helst skulle gått inn litt rundt midjen også. 0 cm for 3.uka på rad var litt nedtur :( Jaja... Håper det løsner snart.

Tror jeg kun veier meg på mandager framover, synes det fungerer bra:)

Vekta viste -0,5 kg i dag i forhold til forrige mandag. Samme som på fredag, så da har utskeielsene mine i helga ikke ødelagt totalt :P Får si meg fornøyd med det, selv om jeg helst skulle gått inn litt rundt midjen også. 0 cm for 3.uka på rad var litt nedtur :( Jaja... Håper det løsner snart.

Tror jeg kun veier meg på mandager framover, synes det fungerer bra:)
Utskeielser kan også gjøre en ber oppblåst og derfor ingenting rundt midjen.
Du får være flink denne uken så blir det noe skal du se.

Får satse på at jeg bare er litt oppblåst ja ;) Har jo gått inn 11 cm rundt midjen til nå, så det er egentlig bra, men liker ikke at det plutselig har stoppet opp :p
Det går alltid tregere etter hvert, og ikke unormalt at det stopper opp noen uker av gangen.
Det er kroppen som omstiller seg.
Når det skjer er det bare viktig å ikke miste motet og fortsette det gode arbeidet.
Syns du har vært flink, jeg

Back
Topp