Dårlig dag her ogsåVært en dårlig helg matmessig for meg, har hatt besøk, og feiret bursdagene til ungene. Men men. Ny uke og nye muligheter fra i morgen ;-)
Eldste hadde vennegruppe og vi bestilte pizza.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dårlig dag her ogsåVært en dårlig helg matmessig for meg, har hatt besøk, og feiret bursdagene til ungene. Men men. Ny uke og nye muligheter fra i morgen ;-)
LurtDet mener jeg også jeg vil.
Poenget er å sette seg mål man vil klare slik at man holder motivasjonen oppe, men som man ikke vil nå dersom man slakker ned
Noen dager er bare sånn...Dårlig dag her også
Eldste hadde vennegruppe og vi bestilte pizza.....
Riktig innstillingVært en dårlig helg matmessig for meg, har hatt besøk, og feiret bursdagene til ungene. Men men. Ny uke og nye muligheter fra i morgen ;-)
Jeg bruker også den appen, men registrerer ikke alt hele tiden. Bruker den i perioder for å få litt bedre oversikt og kontroll, og så tar jeg litt pauseHadde vært fin, hvis jeg kunne ha mobilen med meg hele tiden... Men kan ikke det på jobb... Så da hjelper det vel ikke?
Kjekk appJeg har begynt å bruke Lifesum-appen til å logge alt jeg spiser. Hvis jeg har spist for lite, så oppfordrer den meg til å spise mer (feks "Ta en frukt!"). Og på den kan man stille inn hva slags diett man går på etc. Bare et lite tips hvis dere ikke bruker noen slike hjelpemidler.![]()
NB: Hver forsiktig.Kjekk appBruker den jeg også, men litt av og på
![]()
Jepp, blir sånn noen gangerNoen dager er bare sånn...
Så lenge jeg quoter noen, er det vel greit? Jeg er ikke på BV hele dagen, så da svarer jeg heller på litt flere innlegg når jeg først er herNB: Hver forsiktig.
For mange innlegg etter hverandre anses som spaming etter forums-reglene
Det gjelder også dersom man qouterSå lenge jeg quoter noen, er det vel greit? Jeg er ikke på BV hele dagen, så da svarer jeg heller på litt flere innlegg når jeg først er her![]()
Ok. Jeg har egentlig aldri brydd meg så mye om konkurransene her inne uansett, så det er ingen krise om jeg blir disketDet gjelder også dersom man qouter
HohoSpiste meg kvalm på potetgull selv![]()
Det klarer duDa har jeg utfordret meg selv.
Har bestilt en badedrakt på nett jeg vet vil være litt for liten, men jeg trenger at den passer til 26. juni...
Utskeielser kan også gjøre en ber oppblåst og derfor ingenting rundt midjen.Vekta viste -0,5 kg i dag i forhold til forrige mandag. Samme som på fredag, så da har utskeielsene mine i helga ikke ødelagt totaltFår si meg fornøyd med det, selv om jeg helst skulle gått inn litt rundt midjen også. 0 cm for 3.uka på rad var litt nedtur
Jaja... Håper det løsner snart.
Tror jeg kun veier meg på mandager framover, synes det fungerer bra![]()
Får satse på at jeg bare er litt oppblåst jaUtskeielser kan også gjøre en ber oppblåst og derfor ingenting rundt midjen.
Du får være flink denne uken så blir det noe skal du se.
Joda, du kan bare registrere det når du kommer hjem.Hadde vært fin, hvis jeg kunne ha mobilen med meg hele tiden... Men kan ikke det på jobb... Så da hjelper det vel ikke?
Det går alltid tregere etter hvert, og ikke unormalt at det stopper opp noen uker av gangen.Får satse på at jeg bare er litt oppblåst jaHar jo gått inn 11 cm rundt midjen til nå, så det er egentlig bra, men liker ikke at det plutselig har stoppet opp
![]()