Skravletråd

Gikk det bra?
Ja, det var fort gjort i lokalbedøvelse:)
Litt ekkelt da:p og nå ser jeg ikke ut!!!
Ansiktet har seriøst dobbel størrelse, øyne er nesten gjenklistret og jeg er blå/lilla:p
Blir bra til slutt håper jeg:D
 
ble veiedag i dag da vet jeg ikke får til i morgen.
Minus 1,2 siden jeg veidde 10.01. Har vært ganske flink med både mat og trening, men hadde en kalkulert utskeielse sist helg på spa med venninner. Da var det kosetid :D
Er uansett så fornøyd at jeg igjen klarer snu en vekt økning. Det greidde jeg ikke tidligere.
 
Ja, det var fort gjort i lokalbedøvelse:)
Litt ekkelt da:p og nå ser jeg ikke ut!!!
Ansiktet har seriøst dobbel størrelse, øyne er nesten gjenklistret og jeg er blå/lilla:p
Blir bra til slutt håper jeg:D

ja det ser fælt ut noen får dager men blir helt sikkert veldig bra til slutt. Tar ofte ikke så langt tid faktisk.
God bedring
 
ble veiedag i dag da vet jeg ikke får til i morgen.
Minus 1,2 siden jeg veidde 10.01. Har vært ganske flink med både mat og trening, men hadde en kalkulert utskeielse sist helg på spa med venninner. Da var det kosetid :D
Er uansett så fornøyd at jeg igjen klarer snu en vekt økning. Det greidde jeg ikke tidligere.
Det er utrolig bra.
Må innrømme at jeg gruer meg litt til veiing i morgen
 
ja, da er det eneste mulighet for å få et bra og stabilt liv. Håper alt gikk fint og ønsker deg god bedring!
Formen er foreløpig bedre enn forventet. Uansett om jeg fortsatt risikerer magevondt ved fet mat osv, så ser jeg at de aller, aller fleste ikke angrer på operasjonen selv om de får bivirkninger :)
 
Har dere noe opplegg med hyppige veiinger? :)

i den perioden jeg gikk ned over 20 kg gikk jeg på vekten hver fredag.
Etter det mer sporadisk. Men gikk opp 4-5 kg før/i julen og kjører litt strengere igjen. Tipper jeg fortsetter en gang i uken frem til jeg er nede igjen. Det skjerper meg.
 
Håper og tror og det er så deilig følelse at jeg greier hente meg inn igjen når vekten har gått litt opp. Før den store nedgangen var det ikke slik.
Det er ikke du den eneste som føler.
Selv om jeg nå har hatt et halvår (egentlig med en veldig god grunn) hvor ting har gått litt skjevt var det overraskende lett å komme igang igjen
 
ble veiedag i dag da vet jeg ikke får til i morgen.
Minus 1,2 siden jeg veidde 10.01. Har vært ganske flink med både mat og trening, men hadde en kalkulert utskeielse sist helg på spa med venninner. Da var det kosetid :D
Er uansett så fornøyd at jeg igjen klarer snu en vekt økning. Det greidde jeg ikke tidligere.
Imponerende innsats!:D grattis!
 
Back
Topp