Skravletråd

Ble riktignok bare rett under 9 km i dag, men ble for en gangs skyld også en del løping :)
 
så bra :D
Ble mølla inne her for rufsevær. 10 km og endel løping. og over 30.000 skritt. Bra dag :rolleyes:
Jeg kom "bare" opp 26.536, men fornøyd med det.
Har en ting på at jeg prøver hver dag å slå det jeg hadde på samme dag i fjor.
Det kommer ikke til å skje i dag.
På denne dag i fjor hadde jeg rett under 29.000 skritt, og det har jeg ikke mulighet til i dag.
Trooooor jeg :p
 
Jeg kom "bare" opp 26.536, men fornøyd med det.
Har en ting på at jeg prøver hver dag å slå det jeg hadde på samme dag i fjor.
Det kommer ikke til å skje i dag.
På denne dag i fjor hadde jeg rett under 29.000 skritt, og det har jeg ikke mulighet til i dag.
Trooooor jeg :p

så bra :) og så lur måte å pushe seg selv.
tipper du greier slå rekorden din. Jeg skal på et møte som nok tar tid i kveld, så tviler på at jeg får veldig mange skritt i dag. Skal prøve komme over 18.000 da
 
så bra :) og så lur måte å pushe seg selv.
tipper du greier slå rekorden din. Jeg skal på et møte som nok tar tid i kveld, så tviler på at jeg får veldig mange skritt i dag. Skal prøve komme over 18.000 da
Rett etter jeg er ferdig på jobb må jeg kjøre til flyplassen og ta flyet til Bergen.
Blir ikke mye tid til skritt dessverre.
Men når det er sagt, etter i går lå jeg over 20.000 foran det jeg lå på samme tid i fjor
 
Da er det bevist, verden dreier seg om meg, og bare meg og ingen andre :p

Jeg hadde funnet meg en liten runde jeg skulle gå/løpe.
Trodde den skulle være rundt 3.000 skritt, og tenkte jeg skulle ta noen runder.
Jeg hadde egentlig ikke så veldig lyst, men fikk på meg treningsklærne og startet.
Det småregnet som var litt surt, men når jeg var kommet i gang og følte at dette egentlig var det mest riktige jeg kunne gjøre i kveld, da sluttet det å regne.
Etter første runde følte jeg den hadde vært ganske mye kortere enn jeg hadde trodd, sjekket klokken, den var bare 1.500 skritt.
Ok, jeg bare går opp det og rundt slik, det må bli lenger, da ble runden 2.000 skritt (fremdeles ikke mer regne).
Greit, men hva dersom jeg går helt opp dit da, gjør det - da kom jeg visst nære kirken også, den ble 2.500 skritt.
Men hva visst jeg går bort dit, og ned der og slik - jeg så jo kirken fra der jegvar, og det er noen valdig lange fine trapper opp til kirken :rolleyes:
Kommer opp til kirken - hmmm.... tror der er den veien jeg skal ta.
Går litt - burde jeg ikke se det bygget nå?
Går litt til - dette er vel ikke helt riktig :rolleyes: Det begynner og småregne igjen.
Fortsetter, og jo mer jeg blir sikker på at jeg har gått meg bort - jo mer regner det.
Til slutt virkelig øser det ned, kan jo heller ikke ta opp mobilen for å sjekke kart i slikt vær heller...
Oi, der er et buss skur, går inn i dag, tar opp mobilen og sjekker på Google maps, ok jeg må gå den veien, da vet jeg hvor jeg skal gå..
Og der sluttet det å regne.....

Med andre ord, jeg er unik og alt dreier seg om meg :p

Ligger fremdeles langt under 29.000 skritt, men er godt over 20.000 :)
 
Da er det bevist, verden dreier seg om meg, og bare meg og ingen andre :p

Jeg hadde funnet meg en liten runde jeg skulle gå/løpe.
Trodde den skulle være rundt 3.000 skritt, og tenkte jeg skulle ta noen runder.
Jeg hadde egentlig ikke så veldig lyst, men fikk på meg treningsklærne og startet.
Det småregnet som var litt surt, men når jeg var kommet i gang og følte at dette egentlig var det mest riktige jeg kunne gjøre i kveld, da sluttet det å regne.
Etter første runde følte jeg den hadde vært ganske mye kortere enn jeg hadde trodd, sjekket klokken, den var bare 1.500 skritt.
Ok, jeg bare går opp det og rundt slik, det må bli lenger, da ble runden 2.000 skritt (fremdeles ikke mer regne).
Greit, men hva dersom jeg går helt opp dit da, gjør det - da kom jeg visst nære kirken også, den ble 2.500 skritt.
Men hva visst jeg går bort dit, og ned der og slik - jeg så jo kirken fra der jegvar, og det er noen valdig lange fine trapper opp til kirken :rolleyes:
Kommer opp til kirken - hmmm.... tror der er den veien jeg skal ta.
Går litt - burde jeg ikke se det bygget nå?
Går litt til - dette er vel ikke helt riktig :rolleyes: Det begynner og småregne igjen.
Fortsetter, og jo mer jeg blir sikker på at jeg har gått meg bort - jo mer regner det.
Til slutt virkelig øser det ned, kan jo heller ikke ta opp mobilen for å sjekke kart i slikt vær heller...
Oi, der er et buss skur, går inn i dag, tar opp mobilen og sjekker på Google maps, ok jeg må gå den veien, da vet jeg hvor jeg skal gå..
Og der sluttet det å regne.....

Med andre ord, jeg er unik og alt dreier seg om meg :p

Ligger fremdeles langt under 29.000 skritt, men er godt over 20.000 :)

du er råååååå
 
Da er det bevist, verden dreier seg om meg, og bare meg og ingen andre :p

Jeg hadde funnet meg en liten runde jeg skulle gå/løpe.
Trodde den skulle være rundt 3.000 skritt, og tenkte jeg skulle ta noen runder.
Jeg hadde egentlig ikke så veldig lyst, men fikk på meg treningsklærne og startet.
Det småregnet som var litt surt, men når jeg var kommet i gang og følte at dette egentlig var det mest riktige jeg kunne gjøre i kveld, da sluttet det å regne.
Etter første runde følte jeg den hadde vært ganske mye kortere enn jeg hadde trodd, sjekket klokken, den var bare 1.500 skritt.
Ok, jeg bare går opp det og rundt slik, det må bli lenger, da ble runden 2.000 skritt (fremdeles ikke mer regne).
Greit, men hva dersom jeg går helt opp dit da, gjør det - da kom jeg visst nære kirken også, den ble 2.500 skritt.
Men hva visst jeg går bort dit, og ned der og slik - jeg så jo kirken fra der jegvar, og det er noen valdig lange fine trapper opp til kirken :rolleyes:
Kommer opp til kirken - hmmm.... tror der er den veien jeg skal ta.
Går litt - burde jeg ikke se det bygget nå?
Går litt til - dette er vel ikke helt riktig :rolleyes: Det begynner og småregne igjen.
Fortsetter, og jo mer jeg blir sikker på at jeg har gått meg bort - jo mer regner det.
Til slutt virkelig øser det ned, kan jo heller ikke ta opp mobilen for å sjekke kart i slikt vær heller...
Oi, der er et buss skur, går inn i dag, tar opp mobilen og sjekker på Google maps, ok jeg må gå den veien, da vet jeg hvor jeg skal gå..
Og der sluttet det å regne.....

Med andre ord, jeg er unik og alt dreier seg om meg :p

Ligger fremdeles langt under 29.000 skritt, men er godt over 20.000 :)
Du er imponerende altså:D
 
Hei
Hvordan går det med dere?
Jeg glemte helt å veie i morges jeg, får ta det i morgen tidlig selv om det ikke er ideelt
Glemte å veie meg på fredag jeg også:rolleyes: jaja, da blir det ny mulighet på fredag:p
Skal operere i morgen...det legger en demper på treninga mi framover:(
Men jeg får fokusere på kosthold i hvertfall:)
 
Glemte å veie meg på fredag jeg også:rolleyes: jaja, da blir det ny mulighet på fredag:p
Skal operere i morgen...det legger en demper på treninga mi framover:(
Men jeg får fokusere på kosthold i hvertfall:)
Hva slags operasjon hadde du? Jeg opererte også igår:p
 
Back
Topp