Nei, den som går 22:15Er det båten kl 1245 fra Hirtshals?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, den som går 22:15Er det båten kl 1245 fra Hirtshals?![]()
Går det greit med barna å reise så seint?Nei, den som går 22:15
Nyyyt dagene i FrankrikeFørste uke av ferien har vi nytt alle sammen. Sol og varme i Frankrike. Har jogget 3 morgninger og gått et par kjappe ettermiddags turer. Pluss svømt og badet endel.
Kost meg med god mat og vin men i varmen frister ikke søtt og tung mat så ikke helt ille tror jeg.
Vil også bare få sagt «heia, heia» til dere flinkeste damene her inne som jeg ser både trener, går mye og står på.
Det er ikke stas...De siste dagene har magen stått omtrent stille. Det er så ubehagelig!
De siste dagene har magen stått omtrent stille. Det er så ubehagelig!
Det finner vi fort ut av..Går det greit med barna å reise så seint?![]()
Det er super bra.Aiai, 14500 skritt i dag! Woopwoop! Sier meg fornøyd med den. Dessverre ser det ut til at plantar fascitten er tilbake og det er alt annet enn bra! Må kanskje finne frem krykkene![]()

Nedsiden med å ha gått på en skikkelig fråtse smell er jo at jeg er konstant sulten i noen dager etter på! Uansett hvordan kostholdet er
Grilling med svigers i dag.Skal bok klare å la være å fråtse sånn da. Får ha junior mest mulig på fanget, så servile vanskelig å spise. Hahaha beste trikset i boken.
Klarte å komme meg rett over 21.000 skritt i går.
Det hadde jeg ikke trodd jeg ville klare
Aiai, 14500 skritt i dag! Woopwoop! Sier meg fornøyd med den. Dessverre ser det ut til at plantar fascitten er tilbake og det er alt annet enn bra! Må kanskje finne frem krykkene![]()
Nyyyt dagene i Frankrikeså deilig!!
Aiai, 14500 skritt i dag! Woopwoop! Sier meg fornøyd med den. Dessverre ser det ut til at plantar fascitten er tilbake og det er alt annet enn bra! Må kanskje finne frem krykkene![]()
Men så lenge du har forstoppelse tar heller ikke magen opp næring på riktig måte heller og da prioritrer den å ta opp fett så blir liksom feil det ogsåVurderer avføringsmiddel, men er ikke noe glad i det. Og det føles litt som juksing med vekta, selv om det ikke er en god måte å gå ned i vekt på siden det ikke er faktisk fett man mister.