Helt sykt!!Ingen trening i dag heller, men har likevel klart å komme på over 30.000 skritt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sykt!!Ingen trening i dag heller, men har likevel klart å komme på over 30.000 skritt![]()
Tro meg det er muligHelt sykt!!fatter ikke hvordan det går ann
![]()
Flink du erJeg har hatt en skikkelig lat helg! Nå skal jeg snart ut å sanke skritt, og deretter kanskje trene litt styrke. Jeg trener uten utstyr, med kroppen som motstand. Høy intensitet over 1 min, 10 til 15 sekunder pause og så 1 min igjen. Hver video inneholder 7 øvelser. For meg funker det godt
Pleier å ta flere enn 1 video da ^^ og i dag trenger jeg virkelig å forbrenne kalorier ^^
Spent på hvordan kostholdet vil gå denne uken, siden mannen har gått ut i ferie.
Selvsagt tror jeg degTro meg det er mulig![]()
Ppfft, det blir nok ikke så galtI morgen drar vi hjem etter en fantastisk ferie.
På fredag er det veiing, kan ikke si jeg gleder med etter en uke med snop og et glass vin hver kveld
I tillegg har tanta kommet
Dette kommer til å gå rett dit høna sparker...
Flink du er til å trene!Jeg har hatt en skikkelig lat helg! Nå skal jeg snart ut å sanke skritt, og deretter kanskje trene litt styrke. Jeg trener uten utstyr, med kroppen som motstand. Høy intensitet over 1 min, 10 til 15 sekunder pause og så 1 min igjen. Hver video inneholder 7 øvelser. For meg funker det godt
Pleier å ta flere enn 1 video da ^^ og i dag trenger jeg virkelig å forbrenne kalorier ^^
Spent på hvordan kostholdet vil gå denne uken, siden mannen har gått ut i ferie.
Ta en liten runde velHmmm....
Hvordan skal jeg få de siste skrittene mon tro, kan jo ikke ha en dag under 20.000 skritt når jeg liksom skal ha en aktiv ferie
Er på 17.611 skritt nå
Klar som bare detKlar for ny uke? Jeg er Stein klar!
Endte jo opp med deg, noe annet ville vært meg meget uliktTa en liten runde vel![]()
Selvfølgelig, er ikke sikker på hvor mye jeg kommer til å se barna, ser ut som om jeg får en 4-5 dager med barnefriKlar for ny uke? Jeg er Stein klar!
Endte du opp med meg?!Endte jo opp med deg, noe annet ville vært meg meget ulikt![]()
Er på 20.244 skritt.Endte du opp med meg?!haha!
Flink du er![]()
Klar for ny uke? Jeg er Stein klar!
Tipper du klarer over 20’ i dag ogsåEr på 20.244 skritt.
Vet ikke helt hva det blir i morgen.
Er en reisedag, men er 12 timer mellom vi må forlate feriehuset og når båten går, 3 timers kjøring mellom og noen aktiviteter...
Vi får se hva dagen bringer
Det er jeg ikke sikker på.Tipper du klarer over 20’ i dag også![]()
Er det båten kl 1245 fra Hirtshals?Det er jeg ikke sikker på.
Husk vi reiser i dag, og da blir det en del bilkjøring