Håper hodet er bedre![]()
Av og på. Liker det ikke, har ikke time til osteopat før om et par uker ><
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper hodet er bedre![]()
Kanskje det har løsnet litt her??
-0,6 kg denne uken! Tipptopp!![]()

Oi, den var kul!Etter en lang dag med aktiviteter med ungene er det utrolig deilig
Har en høy klatreting her jeg har så utrolig lyst til å prøve..
![]()
SlitsomtAv og på. Liker det ikke, har ikke time til osteopat før om et par uker ><
Veldig bra!Så bra![]()
God aktivitetshelgSå flinke dere har vært med vektnedgang og aktiviteter denne uken!
Jeg glemte å gå på vekta før frokost i dag.
Måtte liksom benytte muligheten til å spise mens frøkna enda sov.
Blitt to dager med litt lite aktivitet, men får prøve å ta igjen litt i helgen![]()
Så flinke dere har vært med vektnedgang og aktiviteter denne uken!
Blitt to dager med litt lite aktivitet, men får prøve å ta igjen litt i helgen![]()
Veldig bra!tante kom også igår, så vil tro resultatet hadde vært bedre om ikke hun kom
![]()
Ja det blir gjerne sånn ^^ Alt for å få spise litt i fred ^^ Venter du med vekta til neste uke da?
Supert med mye aktivitetSå flinke dere har vært med vektnedgang og aktiviteter denne uken!
Har veldig lyst, men ikke sikker på hvor jeg skal finne tid.Oi, den var kul!hiv deg på!
Syns uansett -0,6 var super bra jegNei, har ikke fast veiedag, så prøvde meg på vekta allikevel, den viste -0,6, men det kan være dagsvariasjon hos meg, så må ha en stabil nedgang før jeg kan glede meg over den![]()
HeheHar veldig lyst, men ikke sikker på hvor jeg skal finne tid.
Min eldste syns det høres litt skummelt ut at mamma skal opp i den![]()
Steike så bra jobbet.800 gram ned. Fornøyd med det. Er litt forstoppet i dag, og erfaring tilsier at det påvirker vektnedgangen. Men sånn er jo kroppen min, magen lever sitt eget liv.

Steike så bra jobbet.![]()
Kos deg i selskapJaja hallo hallo. Ikke vært her på 2 dager. Jeg har virkelig hatt to spisedager. Og jeg trengte det virkelig. Hodet har slitt med å holde motivasjonen. Og litt dumt var det, siden målet var en kjolene skal gå med i morgen, og nå er jeg bare skikkelig oppblåst etter fråtsingen.
Jeg elsker mat altså! Haha.Spist deilige rundstykker, sveitser ost, kake. Nam nam nam!
Håper dette gjør at motivasjonen min øker i uken som kommer!
Er stort selskap i morgen. Kommer til å spise der, men utenom det, blir det vanlig kosthold i morgen. Altså : KNEKKBERØD
Håper dere har en fin lørdag.
En uke med utskeielser tar ut fort inn igjenJaja hallo hallo. Ikke vært her på 2 dager. Jeg har virkelig hatt to spisedager. Og jeg trengte det virkelig. Hodet har slitt med å holde motivasjonen. Og litt dumt var det, siden målet var en kjolene skal gå med i morgen, og nå er jeg bare skikkelig oppblåst etter fråtsingen.
Jeg elsker mat altså! Haha.Spist deilige rundstykker, sveitser ost, kake. Nam nam nam!
Håper dette gjør at motivasjonen min øker i uken som kommer!
Er stort selskap i morgen. Kommer til å spise der, men utenom det, blir det vanlig kosthold i morgen. Altså : KNEKKBERØD
Håper dere har en fin lørdag.