Skravletråd

Tok nettopp en runde på kjøkkenet og kasta den halvfull potetgullpose, resten av julekakene og rocky roaden, og nå setter jeg til livs noen biter smågodt godtegrisen meg ikke klarte å kaste. :hilarious: Mannen har lagt på seg så mye (lagt på seg svangerskapskilo han også hehe) at han heiet på kastingen.

Har også laget en middagsplan for den kommende uka, og håper jeg klarer å holde den trenden. :) Det har vært så ekstremt mye lettvintløsninger med mye raske karbs i høst. :wacky:
Heier på dere!:D
 
Det var verre enn jeg trodde:(
+10 kg siden september:eek:
Jaja, mer å jobbe med da....:woot:
Uff da, men av erfaring når man går fra lavkarbo til vanlig kosthold får man i begynnelsen en del vann i kroppen som forsvinner etterhvert, dette kommer du fort til å ta av igjen :)
 
Men uansett hvordan vekten er på fredag, det faktum at i desember lå jeg 66-67 kg som er det samme som et år før, og at jeg egentlig hadde som mål å komme under 65 kg i løpet 2018...

De buksene jeg kjøpte meg i romjulen er str. 27 i livet, de jeg kjøpte i romjulen for et år siden var str. 30 i livet så må jo ha gjort noe riktig :)
 
Men uansett hvordan vekten er på fredag, det faktum at i desember lå jeg 66-67 kg som er det samme som et år før, og at jeg egentlig hadde som mål å komme under 65 kg i løpet 2018...

De buksene jeg kjøpte meg i romjulen er str. 27 i livet, de jeg kjøpte i romjulen for et år siden var str. 30 i livet så må jo ha gjort noe riktig :)

Det er jo supert og motiverende :D
 
Jepp, man vil da ikke gå tilbake til der man var.
Hva var det du hadde stabilisert deg på igjen før desember?

Jeg lå på 64-65 kg og hadde vært der godt over et år (med et par ferie kilo opp/ned i sommer). Så dette er første gang jeg nok har økt litt mer enn «ok» siden jeg gikk ned mine 20-22 kg. Blir spennende å se hvor mye - håper jeg holder meg under 70
 
Jeg lå på 64-65 kg og hadde vært der godt over et år (med et par ferie kilo opp/ned i sommer). Så dette er første gang jeg nok har økt litt mer enn «ok» siden jeg gikk ned mine 20-22 kg. Blir spennende å se hvor mye - håper jeg holder meg under 70
Under 70 på fredag er også det jeg håper på, men tviler
 
Men uansett hvordan vekten er på fredag, det faktum at i desember lå jeg 66-67 kg som er det samme som et år før, og at jeg egentlig hadde som mål å komme under 65 kg i løpet 2018...

De buksene jeg kjøpte meg i romjulen er str. 27 i livet, de jeg kjøpte i romjulen for et år siden var str. 30 i livet så må jo ha gjort noe riktig :)
For en herlig følelse!!:D misunner deg viljestyrken altså! Den er rå!:D
 
Back
Topp