Skravletråd

Var hos manuellterapauten i dag.

Hun sjekket beinet opp og ned, strakk, tøyde og masserte samt satt noen nåler.
Fikk noen treningøvelser jeg skal gjøre hver dag for å trene det opp.
Skal kontakte henne igjen om en 2-3 uke, og ha ny behandling dersom det ikke er bra da.
Så lenge jeg har vondt har jeg løpeforbud :(
Men får lov til å gå da
 
IKKE FLINK I DAG.
Skulle få besøk og tok frem litt potetgull og dipp som jeg regnet med besøket kom til å spise mest av.
Så kommer hun ikke likevel og mannen forsyner seg ikke og det står rett foran meg og hodepinen fra tar meg all motstandskraft
 
Var hos manuellterapauten i dag.

Hun sjekket beinet opp og ned, strakk, tøyde og masserte samt satt noen nåler.
Fikk noen treningøvelser jeg skal gjøre hver dag for å trene det opp.
Skal kontakte henne igjen om en 2-3 uke, og ha ny behandling dersom det ikke er bra da.
Så lenge jeg har vondt har jeg løpeforbud :(
Men får lov til å gå da

Satser på at det er tipptopp i løpet av kort tid[emoji2]
God bedring!
 
IKKE FLINK I DAG.
Skulle få besøk og tok frem litt potetgull og dipp som jeg regnet med besøket kom til å spise mest av.
Så kommer hun ikke likevel og mannen forsyner seg ikke og det står rett foran meg og hodepinen fra tar meg all motstandskraft

En dag med utskeielse er jo ikke farlig[emoji4] smakte sikkert godt[emoji12]
 
Fikk meg en tur igår kveld på 5,8 km[emoji2] deilig!
Men gnagesåret er fortsatt vondt og ble ikke noe bedre etter den turen gitt[emoji13]
 
Ble 8 km delvis jogg pluss endel styrke på matte på gulvet til tross for stølhet etter mandags treningen.
 
Gjør jo vondt uansett hvilke sko jeg har på[emoji13] vurdere tur med slippers[emoji23]
Bruker du compeed da?

Også lurt å være forebyggende med nye sko, bruker alltid compeed I nye sko I starten [emoji4]
 
Bruker du compeed da?

Også lurt å være forebyggende med nye sko, bruker alltid compeed I nye sko I starten [emoji4]

Compeed etter at gnagsår er et faktum er bortkastet[emoji12] like vondt..
Skoa var ikke nye heller![emoji15] så tenkte ikke jeg trengte compeed.....har jo løpt med de hundre ganger tidligere...[emoji13]
 
IKKE FLINK I DAG.
Skulle få besøk og tok frem litt potetgull og dipp som jeg regnet med besøket kom til å spise mest av.
Så kommer hun ikke likevel og mannen forsyner seg ikke og det står rett foran meg og hodepinen fra tar meg all motstandskraft
Da er du flink i morgen. Lov til å gjøre en liten omvei av og til. God bedring med beinet!
 
Back
Topp