Skravletråd

Aldri hørt at utskeielser øker forbrenning?[emoji4]
Høres herlig ut med basseng[emoji1] og stranda jeg så på Snap var jo magisk!![emoji173]️
Det er den også [emoji7] kan hende det kommer flere bilder idag [emoji6]
 
Har også hørt det.
Problemet med ketose er at dersom man går mye ut og inn får man lett hodepine av det så dersom man først skeier ut bør man gjøre det i 2 døgn for å motvirke.
Æsj det gidder jeg ikke, spiste litt brød på flyet ned ellers hvert i ketose siden begynnelsen av juli men kan da skeie ut en dag her nede med god samvittighet [emoji23]
 
Uff.. har trent lenge nå (føler jeg iallefall, trent regelmessig siden mai), trener flere ganger i uka, og spiser veldig sunt! (Skeier ut kanskje en dag i uka da, Hehe :smug:).. likevel rikker nesten ikke vekten seg! Jeg merker at jeg er i mye bedre form enn før, så det er jo bra! Likevel er det demotiverende når vekta omtrent ikke rikker seg.. :(

Sånt er irriterende[emoji849] kanskje du har bygd endel muskler?
 
Første "mandagstrening" siden starten av juni. Timen består av 30 min kondisjon, 30 min styrke med egen kropp og strikker som motstand og tøying.
Kjente det var litt tyngre å gjennomføre enn i juni - særlig styrken - men deilig være i gang!!!! Skal prioritere disse timene denne høsten også pluss bli flinkere til å gjøre styrke trening/oppstramming.
Godt å være i gang med trening ja!
 
Back
Topp