Skravletråd

Vi er her selvom du har en kjip periode![emoji173]
Det har vi alle innimellom![emoji13]
Kos deg i morgen, blir sikkert koselig[emoji2]
Flink mann du har! Enklere å skjerpe seg selv når den andre halvdelen også gjør en innsats[emoji1]
Tusen takk:)
Det var utrolig kjekt:) jeg la fra meg alle "å, så synd det er i meg" tanker og har rett og slett kost meg i hel:)

Har ingen planer om å gå på vekten med det første. Jeg har nemlig spist altfor mye det siste døgnet! Er faktisk nesten litt matlei.. he he.
Var på et motivasjonskurs i går og det traff meg ganske hardt:) :)

Super nedgang :D GRATTIS!!!
Savner deg men du er tilgitt :rolleyes:
Savner dere også, og ikke minst, tid til å være her.

3 unger, full og krevende jobb, trening 3 kvelder i uken - da blir det ikke mye tid igjen til dere

Jeg veide meg likevel..
98,6 kg!! Ka svarte....
Bør jo neste få en pris for beste vektoppgang.. ha ha...

Så med sykdom ble det - 1,8 kg, men venter med å feire til neste uke siden denne uka gikk jeg store deler uten mat og endelig har jeg fått tilbake sult følelsen osv

Aldri så galt at det ikke er godt for noe[emoji12]

Uhu!!!!
Dagens vekt: 64,8 kg. Dvs ned 0,3 kg :D

Bestemt meg for å kjøre ganske hardt to uker til for så å kose meg skikkelig med 10 dagers påskeferie på fjellet :D
Blir heldigvis mye aktivitet ute med ski og aking etc

Flott nedgang![emoji1] gratulerer!!

Jeg veide meg likevel..
98,6 kg!! Ka svarte....
Bør jo neste få en pris for beste vektoppgang.. ha ha...
Hva var du før da?

Lurt å finne en bestemt dag å veie seg på samt tidspunkt på dagen.
Jeg veier meg konsekvent når jeg våkner fredags morgen, vi har ikke vekt så må skru på wii og veie meg på wii fit. Etter noen uker så har det blitt en vane, skriver tallet på kalenderen og prøver å fokusere på en ny uke.

Jeg var 101 kg 30 desember! Skal aldri over tresifret igjen! Nå er jeg, 94,5 kg og det tar tid men må ha tålmodighet

Hva var du før da?

Lurt å finne en bestemt dag å veie seg på samt tidspunkt på dagen.
Jeg veier meg konsekvent når jeg våkner fredags morgen, vi har ikke vekt så må skru på wii og veie meg på wii fit. Etter noen uker så har det blitt en vane, skriver tallet på kalenderen og prøver å fokusere på en ny uke.

Jeg var 101 kg 30 desember! Skal aldri over tresifret igjen! Nå er jeg, 94,5 kg og det tar tid men må ha tålmodighet

Flott nedgang :D

Har ingen planer om å gå på vekten med det første. Jeg har nemlig spist altfor mye det siste døgnet! Er faktisk nesten litt matlei.. he he.
Var på et motivasjonskurs i går og det traff meg ganske hardt:) :)

Spennende med motivasjonskurs![emoji2] håper det motiverte deg!

Back
Topp