Stakkars dere som må høre på ...
Er da ikke synd på oss![emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars dere som må høre på ...
Ikke verst å ha styrt unna godteri i 8 uker![emoji1] imponerende!
Jeg er inne i en dårlig periode. Beklager at jeg lesser alt over på dere
Skal ut på en sosial event i morgen. Vanligvis takker jeg nei til slikt, men denne gangen har jeg sagt ja. Har sånn halvveis klær å gå i. Har ikke lyst til å ha det slik, men finner ikke styrken til å gjøre noe med det
Mannen sliter og med vekten, men nå har han virkelig kommet godt i gang. Han trener minst fire ganger i uken![]()
Jaja, noen fordeler er det å ha streptokokker [emoji23]
Gått ned ca 1 kg siden jeg veide meg på lørdag [emoji23]
Jeg er fornøyd med det, ja!
Har tidligere holdt meg borte i nesten to år, det er nemlig totalavhold som fungerer best for meg. "Bare litt" eksisterer ikke i mitt vokabular dessverre. Når jeg ikke spiser noe forsvinner suget helt, det er mye lettere å håndtere![]()
Det ble 4 km kveldstur på "trass" for å øke på trinnene og muliggjøre skritt-rekord i mars. Har over 500.000 skritt nå så med god innsats de siste dagene i mars kan det gå å få ny rekord.
Jeg er sjeleglad for at jeg hadde over 46 000 skritt å gå på!
For med disse sykedagene så ryker ekstra-skrittene mine som bare det! Har ca 30 000 igjen nå... Og bare ei knapp uke igjen på å gå 40 000 skritt til, minst!
Ja det får vi håpe....Det klarer du nok fint![emoji2]
Hadde gått opp igjen i løpet av natta jeg [emoji23]Så med sykdom ble det - 1,8 kg, men venter med å feire til neste uke siden denne uka gikk jeg store deler uten mat og endelig har jeg fått tilbake sult følelsen osv
Derfor jeg ikke vil juble idag men tar det neste uke om jeg har gått ned da [emoji6]Hadde gått opp igjen i løpet av natta jeg [emoji23]
Ikke skjønner jeg hvordan [emoji13]
Men men.
Ja det er vel over tid man ser det uansett.Derfor jeg ikke vil juble idag men tar det neste uke om jeg har gått ned da [emoji6]
Ja dessverreJa det er vel over tid man ser det uansett.
Men så lite som vi har spist, så går vel kroppen i sparemodus også.
FlottersHaha, hurra for det[emoji23]
Så mye som skjer her om dagen [emoji4]
Bare synd jeg har så lite tid til å være på BV.
Fikk 10,6 km i går kveld.
Skritt har jeg ikke oppdatert på lenge og vet ikke hvordan jeg ligger an.
Vekten viste 74,4 kg i dag, -1,4 kg siste uke
Jeg er glemsk...hva var rekorden igjen?[emoji2]