Skravletråd

Ikke verst å ha styrt unna godteri i 8 uker![emoji1] imponerende!

Jeg er fornøyd med det, ja!
Har tidligere holdt meg borte i nesten to år, det er nemlig totalavhold som fungerer best for meg. "Bare litt" eksisterer ikke i mitt vokabular dessverre. Når jeg ikke spiser noe forsvinner suget helt, det er mye lettere å håndtere :-)

Jeg er inne i en dårlig periode. Beklager at jeg lesser alt over på dere:(
Skal ut på en sosial event i morgen. Vanligvis takker jeg nei til slikt, men denne gangen har jeg sagt ja. Har sånn halvveis klær å gå i. Har ikke lyst til å ha det slik, men finner ikke styrken til å gjøre noe med det:(
Mannen sliter og med vekten, men nå har han virkelig kommet godt i gang. Han trener minst fire ganger i uken:)

Det er jo i de dårlige periodene det er ekstra hjelp i et slikt forum vi har her. Støtte og oppmuntring fra folk som vet hva dette går ut på.

Det ble 4 km kveldstur på "trass" for å øke på trinnene og muliggjøre skritt-rekord i mars. Har over 500.000 skritt nå så med god innsats de siste dagene i mars kan det gå å få ny rekord.

Jeg er sjeleglad for at jeg hadde over 46 000 skritt å gå på!
For med disse sykedagene så ryker ekstra-skrittene mine som bare det! Har ca 30 000 igjen nå... Og bare ei knapp uke igjen på å gå 40 000 skritt til, minst!

Jeg er fornøyd med det, ja!
Har tidligere holdt meg borte i nesten to år, det er nemlig totalavhold som fungerer best for meg. "Bare litt" eksisterer ikke i mitt vokabular dessverre. Når jeg ikke spiser noe forsvinner suget helt, det er mye lettere å håndtere :-)

Lettere å ta totalt avstand ja[emoji4] men huttetu så vanskelig de første ukene![emoji33][emoji85]

Det ble 4 km kveldstur på "trass" for å øke på trinnene og muliggjøre skritt-rekord i mars. Har over 500.000 skritt nå så med god innsats de siste dagene i mars kan det gå å få ny rekord.

Jeg er glemsk...hva var rekorden igjen?[emoji2]

Så mye som skjer her om dagen [emoji4]
Bare synd jeg har så lite tid til å være på BV.
Fikk 10,6 km i går kveld.
Skritt har jeg ikke oppdatert på lenge og vet ikke hvordan jeg ligger an.

Vekten viste 74,4 kg i dag, -1,4 kg siste uke

Så med sykdom ble det - 1,8 kg, men venter med å feire til neste uke siden denne uka gikk jeg store deler uten mat og endelig har jeg fått tilbake sult følelsen osv

Så med sykdom ble det - 1,8 kg, men venter med å feire til neste uke siden denne uka gikk jeg store deler uten mat og endelig har jeg fått tilbake sult følelsen osv
Hadde gått opp igjen i løpet av natta jeg [emoji23]
Ikke skjønner jeg hvordan [emoji13]

Men men.

Uhu!!!!
Dagens vekt: 64,8 kg. Dvs ned 0,3 kg :D

Bestemt meg for å kjøre ganske hardt to uker til for så å kose meg skikkelig med 10 dagers påskeferie på fjellet :D
Blir heldigvis mye aktivitet ute med ski og aking etc

Back
Topp