Jeg veide meg likevel..
98,6 kg!! Ka svarte....
Bør jo neste få en pris for beste vektoppgang.. ha ha...
Da satser vi på penere tall neste uke, og hver uke framover![emoji2] heier på deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg veide meg likevel..
98,6 kg!! Ka svarte....
Bør jo neste få en pris for beste vektoppgang.. ha ha...
Joda, men blir ikke såå mye i helga, og da er det ikke mange dager igjen [emoji13]
Tusen takkDa satser vi på penere tall neste uke, og hver uke framover![emoji2] heier på deg!
Noen kg mindre et par dager før....Hva var du før da?
Lurt å finne en bestemt dag å veie seg på samt tidspunkt på dagen.
Jeg veier meg konsekvent når jeg våkner fredags morgen, vi har ikke vekt så må skru på wii og veie meg på wii fit. Etter noen uker så har det blitt en vane, skriver tallet på kalenderen og prøver å fokusere på en ny uke.
Jeg var 101 kg 30 desember! Skal aldri over tresifret igjen! Nå er jeg, 94,5 kg og det tar tid men må ha tålmodighet
Det kan være uskyldige svingninger også, prøv å tenk at du bare skal veie deg en gang i uka og til ca samme klokkeslett [emoji4]Noen kg mindre et par dager før....
Hei jenter
Har dere noen mål for neste uke?
Jeg skal gå minst en tur.
Ikke spise snop eller drikke brus fra mandag til fredag.
Tror det skylles et enormt matinntak. Har sikkert spist for en hel måned..Det kan være uskyldige svingninger også, prøv å tenk at du bare skal veie deg en gang i uka og til ca samme klokkeslett [emoji4]
FlinkI dag jobb pluss 5 km jogg/gå i intervaller pluss styrke før jeg landet i sofaen med god middag og litt snop.
Pleier å hjelpe med konkrete målFlott med konkrete mål!!!
Masse lykke til!!!
Jeg skal trene "min" mandagstrening som jeg pleier og gå/jogge minst tre turer pluss styrke.
Flink
Og nå kom jeg godt over 10 000 i dag, så tapte ikke noe skritt i dag [emoji6]Nesten en hel uke[emoji12]
Vi får se neste fredag er det nedgang da skal jeg være helt enig [emoji6]
Hei jenter
Har dere noen mål for neste uke?
Jeg skal gå minst en tur.
Ikke spise snop eller drikke brus fra mandag til fredag.
Og nå kom jeg godt over 10 000 i dag, så tapte ikke noe skritt i dag [emoji6]
Ned 1,4 første uken med aktiv slanking: det funker det jeg gjør. Ned 20 kg siden 20.01.17 Hjelper å føde, hehe.
Mål for uken: 3-4 ganger styrketrening. Tur hver dag, +/- 6 km med vogn. Kosthold som før, har allerede ukeshandlet så jeg vet hva jeg skal spise
Ned 1,4 første uken med aktiv slanking: det funker det jeg gjør. Ned 20 kg siden 20.01.17 Hjelper å føde, hehe.
Mål for uken: 3-4 ganger styrketrening. Tur hver dag, +/- 6 km med vogn. Kosthold som før, har allerede ukeshandlet så jeg vet hva jeg skal spise