På vei til modningsakupunktur, skal spør om jordmor om babyen har kommer lengre ned i bekkene nå.
Er veldig trøtt og sliten etter en aktiv helg.
Er veldig trøtt og sliten etter en aktiv helg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HurraHODET ER FESTET! Let's dance![]()
Det er du ikke alene om. Jeg må tisse minst 20x i døgnet.Skal på kino i kveld, lurer på hvordan det går. Tisse hvert femte minutt, haha..
Haha dette hørtes kjempe kjent ut. Gidder som regel ikke å kle meg skikkelig da.. Har kjoler som jeg slenger på og av.. Om jeg ikke bare legger meg i de ogsåStått opp 3 ganger i dag, kledd på meg 3 ganger i dag, og nå ligger jeg jammenmeg i senga IGJEN!! Og klokka er bare 12!!hvordan skal denne dagen ende? :O
Jeg er så stresset for alt jeg ikke har gjort, men orker ikke gjøre noen ting! Ender bare opp med å stå opp, spise ett eller annet som jeg kommer over, sette meg på sofaen, konkludere med at det var kjedelig og så gå tilbake på soverommet, kle av meg og legge meg nedpå!åh
Samme her, tisser hele tiden. Heldigvis får jeg tømt meg nå!! En stund tror jeg babyen lå så jeg ikke fikk ut alt.Skal på kino i kveld, lurer på hvordan det går. Tisse hvert femte minutt, haha..
E n i g .Jeg går som regle rundt i shorts og bh. Så varm og orker ikke å kle på meg, et mareritt å bøye seg.
Haha, slitsomt å være så slitenHaha dette hørtes kjempe kjent ut. Gidder som regel ikke å kle meg skikkelig da.. Har kjoler som jeg slenger på og av.. Om jeg ikke bare legger meg i de også![]()
Håper det går bedre enn du trorSkal på kino i kveld, lurer på hvordan det går. Tisse hvert femte minutt, haha..
Ja, det er hun.Er DAIM fortsatt den man skal ta kontakt med for å komme inn på skjult?![]()
Jeg har skrevet til deg, men skjønner ikke hvordan jeg sender pm om det ikke er det jeg har gjort :/Ja, det er hun.
Wooo!Tissa ikke en eneste gang!
Du må ha skrevet til meg på profilsiden min, det er flere som gjør det, problemet er bare at jeg får ingen varsel når noen skriver der.Jeg har skrevet til deg, men skjønner ikke hvordan jeg sender pm om det ikke er det jeg har gjort :/
Håper den er fra megDu må ha skrevet til meg på profilsiden min, det er flere som gjør det, problemet er bare at jeg får ingen varsel når noen skriver der.
Så jeg har fått en pm nå, mulig den er fra deg?
Wooo!
Hvilken film var det du skulle se?![]()