~.:[Skravletråd]:.~

På vei til modningsakupunktur, skal spør om jordmor om babyen har kommer lengre ned i bekkene nå.

Er veldig trøtt og sliten etter en aktiv helg.

HODET ER FESTET! Let's dance :D
Hurra:-). Her er også hodet festet, fikk det bekreftet på kontroll hos jordmor idag. Kjente det godt og tydelig på fredag at han la seg godt ned i bekkenet og jordmor kunne tydelig kjenne at her har han lagt seg godt til rette:-). Hadde ikke trodd han ville feste seg allerede (er uke 35+1 idag var 34+5 da han festet seg) siden jeg er andregangsfødende. Men hurra for at han har festet seg:-)

Stått opp 3 ganger i dag, kledd på meg 3 ganger i dag, og nå ligger jeg jammenmeg i senga IGJEN!! Og klokka er bare 12!! :( hvordan skal denne dagen ende? :O
Jeg er så stresset for alt jeg ikke har gjort, men orker ikke gjøre noen ting! Ender bare opp med å stå opp, spise ett eller annet som jeg kommer over, sette meg på sofaen, konkludere med at det var kjedelig og så gå tilbake på soverommet, kle av meg og legge meg nedpå! :P åh

Skal på kino i kveld, lurer på hvordan det går. Tisse hvert femte minutt, haha..

Stått opp 3 ganger i dag, kledd på meg 3 ganger i dag, og nå ligger jeg jammenmeg i senga IGJEN!! Og klokka er bare 12!! :( hvordan skal denne dagen ende? :O
Jeg er så stresset for alt jeg ikke har gjort, men orker ikke gjøre noen ting! Ender bare opp med å stå opp, spise ett eller annet som jeg kommer over, sette meg på sofaen, konkludere med at det var kjedelig og så gå tilbake på soverommet, kle av meg og legge meg nedpå! :P åh
Haha dette hørtes kjempe kjent ut. Gidder som regel ikke å kle meg skikkelig da.. Har kjoler som jeg slenger på og av.. Om jeg ikke bare legger meg i de også :-P

Skal på kino i kveld, lurer på hvordan det går. Tisse hvert femte minutt, haha..
Samme her, tisser hele tiden. Heldigvis får jeg tømt meg nå!! En stund tror jeg babyen lå så jeg ikke fikk ut alt.

Jeg går som regle rundt i shorts og bh. Så varm og orker ikke å kle på meg, et mareritt å bøye seg.
E n i g .

Er egentlig like sliten som dere, varm og orker ingenting.
Men i går var jeg kjempesmart.... jeg fant ut at eg har jo vondt uansett hva jeg gjør så jeg kan like gjerne male. Gangen trengs virkelig å males, så jeg dura ut og kjøpte maling da. Har holdt på siden kl 7 i dag ca og er ikke i nærheten av ferdig enda. Må sortere to skap etterpå, og akkurat nå er hele gangen i stua her.
Så når jeg er ferdig må jeg vaske hele huset på nytt, og DA kan jeg slappe av litt igjen.

-har forresten bedt mannen tape meg fast til en stol hvis jeg kommer med flere prosjekter før babyen kommer...

Jeg har skrevet til deg, men skjønner ikke hvordan jeg sender pm om det ikke er det jeg har gjort :/
Du må ha skrevet til meg på profilsiden min, det er flere som gjør det, problemet er bare at jeg får ingen varsel når noen skriver der.
Så jeg har fått en pm nå, mulig den er fra deg?

Du må ha skrevet til meg på profilsiden min, det er flere som gjør det, problemet er bare at jeg får ingen varsel når noen skriver der.
Så jeg har fått en pm nå, mulig den er fra deg?
Håper den er fra meg :P haha, jeg er så utrolig lite inn i hvordan man gjør ting innpå her :)

Back
Topp