~.:[Skravletråd]:.~

Frøkna var fester fra uke 28 sist, ble i gangsatt 12 dager over.

Så for meg er det ikke er tegn.

Takk og det samme til deg :)
Samme her, jeg ble i gang satt på overtid sist, hodet festen fra noen og tredve uker. Denne gangen har hodet vært festet i over en mnd, ingen baby..

Jeg tror det er fordi barnet har fester seg og ligger langt nede i bekkene. Jeg har har veldig vondt i korsryggen/rumpeballene/bekkene før i svangerskapet. Men føler nå at trykker har flytter seg til skambeinet..
Må bare være langt ned i bekkenet hos meg da hvertfall, men hodet har ikke festet seg :/ men vondt er det hvertfall!! :(

Kjenner av og til litt smerter i korsryggen akkurat som menssmerter. Kommer av og til ila dagen men ikke hyppig nok til at jeg mistenker at noe starter helt enda..

Kjenner av og til litt smerter i korsryggen akkurat som menssmerter. Kommer av og til ila dagen men ikke hyppig nok til at jeg mistenker at noe starter helt enda..
Har og hatt litt menssmerter hver dag siste uka:) satser på det er god forberedelse til fødsel. Håper ikke han kommer før termin eller rett før:)

VONDE kynnere (både i korsrygg og nederst i magen) når jeg er på do og tisser. Noen andre som opplever det samme? 40+0.. Er sånn at jeg gruer meg til å gå på do, og det er jo ikke sjeldent. Kan minne litt om uvi, men alle prøver jeg har tatt har vært fine.

Har og hatt litt menssmerter hver dag siste uka:) satser på det er god forberedelse til fødsel. Håper ikke han kommer før termin eller rett før:)
Ja satser på at det er en god forberedelse til fødsel her også :-). Jeg her ennå ca 18 dager til termin så spent på om han holder seg inne til termin eller kommer før. Storebror kom 1 dag før termin men hadde ikke like mye kynnere med han

VONDE kynnere (både i korsrygg og nederst i magen) når jeg er på do og tisser. Noen andre som opplever det samme? 40+0.. Er sånn at jeg gruer meg til å gå på do, og det er jo ikke sjeldent. Kan minne litt om uvi, men alle prøver jeg har tatt har vært fine.
Nja har ikke opplevd det når jeg går på do men støtt og stadig ellers. Ikke noe behagelig i det hele tatt

Nja har ikke opplevd det når jeg går på do men støtt og stadig ellers. Ikke noe behagelig i det hele tatt
Ja, har masse maserier ellers og, men det blir liksom så mye verre når jeg har vært på do :o Hørt at man kan ha uvi uten at det synes på de testene man tar hos jm da. Vet ikke hvor vanlig det er jeg, men har du peiling på hvor lenge man kan gå før man tar kontakt med lege/jordmor evt? Skal til jm på onsdag, så kan kanskje vente til da.

Sovet i 1t, så deilig!

Ja, har masse maserier ellers og, men det blir liksom så mye verre når jeg har vært på do :o Hørt at man kan ha uvi uten at det synes på de testene man tar hos jm da. Vet ikke hvor vanlig det er jeg, men har du peiling på hvor lenge man kan gå før man tar kontakt med lege/jordmor evt? Skal til jm på onsdag, så kan kanskje vente til da.
Jeg har også hørt at en kan ha uvi uten at det slår ut på vanlig urinprøve. Hadde selv utslag på urinprøven hos legen sist men han mistenkte ikke uvi siden det ikke svir når jeg går på do. Har du veldig ubehag når du går på do kan du jo evt ta en tlf til lege/jordmor og høre om det kan vente til onsdag eller om de evt vil ha deg inn før for en sjekk.

Ånei, på vei til sykehuset nå. Begynte å blø, og blør unormalt mye i følge jordmoren.
:s best å komme seg til sykehuset da ja! Lykke til!

Back
Topp