Den var fra deg, skal se på den straksHåper den er fra meghaha, jeg er så utrolig lite inn i hvordan man gjør ting innpå her
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var fra deg, skal se på den straksHåper den er fra meghaha, jeg er så utrolig lite inn i hvordan man gjør ting innpå her
![]()
Kos dere med pappaen din på besøkI dag kommer pappa på besøk, gleder meg til frøkna kommer hjem. Hun elsker å være sammen med farfar (som egentlig er bestefar). Han har
med et bæresjal til meg, sengetøy, et teppe mamma har strikket, noen nye bøker til frøkna og kjenner jeg mamma rett har hun vel handlet klær til begge barna.
Det fårn si,effektiviteten selv i dagLitt redebygging på gang når en har tømt tørketrommel, heve på ny vask med klær. Heve på oppvaskmaskin og fått rydda litt og klokka er ikke syv engang?![]()
Tydeligvis!Det fårn si,effektiviteten selv i dag![]()
Har satt på en maskin med klær i dag.
Er i veldig dårlig form i dag, utrolig vondt i skambeinet, kan nesten ikke gå. Våknet med veldig hodepine også..
Hadde noen litt vonde kynner i morges, men de har gitt seg. Var kanskje en tre stykker på et minutt hver.
Målet nå er å komme deg ut av senga og lage litt frokost. Så skylle opp noen strikkeplagg.
Jeg også har det sånn :/Hei, sliter skikkelig med utrolig vondt skambein her og. Vet du hvorfor det forekommer så intenst nå på slutten? Har hatt veldig bekkenløsning under hele svangerskap men denne smerten er intens og ekstrem vond. Slik du beskriver at man nesten ikke klarer å gå:-(
Hei, sliter skikkelig med utrolig vondt skambein her og. Vet du hvorfor det forekommer så intenst nå på slutten? Har hatt veldig bekkenløsning under hele svangerskap men denne smerten er intens og ekstrem vond. Slik du beskriver at man nesten ikke klarer å gå:-(
Jeg også har det sånn :/
Tydeligvis!
Har vasket alle skapdører, komfyr (tatt av knottene og skrubbet de til og med..)
Fikk dusjet kiden før Sfo, tømt oppvaskmaskinen og skal snart begynne på badet![]()
Du er i skikkelig redebygging modus duTydeligvis!
Har vasket alle skapdører, komfyr (tatt av knottene og skrubbet de til og med..)
Fikk dusjet kiden før Sfo, tømt oppvaskmaskinen og skal snart begynne på badet![]()
Jeg tror det er fordi barnet har fester seg og ligger langt nede i bekkene. Jeg har har veldig vondt i korsryggen/rumpeballene/bekkene før i svangerskapet. Men føler nå at trykker har flytter seg til skambeinet..
Ok, håper det stemmer hos meg og da... Er vel ett steg nærmere når hodet har festet seg (liker jeg å tro)lykke til med siste innspurt!!