~.:[Skravletråd]:.~

Skal psyke meg opp for å kaste meg på sykkelen og hente frøkna.
Så skal vi hjem å lage lasagne...

Jeg spiser jo hele dagen og er slettes ikke sulten, men det er jo ikke de to andres feil akkurat.

Ei venninne /tidligere kollega har fått nytt tidsfordriv..

Hun ringer meg mellom brukere :-P vi kjørte mye sammen på jobb så er litt som da, bare over telefonen! Kjempekoselig :-) sittet å snakket alt fra brukere, kollegaer, daglige ting, you name it. Får litt mer sosiale følelse av å snakke med noen enn kun å skrive :-)

Sitter og tenker over om det er noe mer vi trenger til lillebror kommer. Kanskje sengetøy og håndklær. Mener vi kjøpte litt en gang men husker ikke hvor vi la det og plutselig usikker på om vi i det hele tatt kjøpte det eller bare så på

Er så trøtt, men har så lyst til å se Sverige- Belgia..

I dag kommer pappa på besøk, gleder meg til frøkna kommer hjem. Hun elsker å være sammen med farfar (som egentlig er bestefar). Han har
med et bæresjal til meg, sengetøy, et teppe mamma har strikket, noen nye bøker til frøkna og kjenner jeg mamma rett har hun vel handlet klær til begge barna.

I dag kommer pappa på besøk, gleder meg til frøkna kommer hjem. Hun elsker å være sammen med farfar (som egentlig er bestefar). Han har
med et bæresjal til meg, sengetøy, et teppe mamma har strikket, noen nye bøker til frøkna og kjenner jeg mamma rett har hun vel handlet klær til begge barna.
Kos dere med pappaen din på besøk:)

Litt redebygging på gang når en har tømt tørketrommel, heve på ny vask med klær. Heve på oppvaskmaskin og fått rydda litt og klokka er ikke syv engang? :p

Skikkelig med kynnere som er kommet. Lå i går kveld med masse kynnere og nedpress. Vurderte å få gubben hjem fra jobb siden det var så ubehagelig og mini i tillegg ikke var i form. Sovnet til slutt heldigvis. Nå kjenner jeg på noe smerter i korsryggen akkurat som mensmurringer. Lei svangerskapet men lillebror kan godt vente noen dager til før han kommer:-)

Litt redebygging på gang når en har tømt tørketrommel, heve på ny vask med klær. Heve på oppvaskmaskin og fått rydda litt og klokka er ikke syv engang? :p
Det fårn si,effektiviteten selv i dag :)

Har satt på en maskin med klær i dag.

Er i veldig dårlig form i dag, utrolig vondt i skambeinet, kan nesten ikke gå. Våknet med veldig hodepine også..

Hadde noen litt vonde kynner i morges, men de har gitt seg. Var kanskje en tre stykker på et minutt hver.

Målet nå er å komme deg ut av senga og lage litt frokost. Så skylle opp noen strikkeplagg.

Har satt på en maskin med klær i dag.

Er i veldig dårlig form i dag, utrolig vondt i skambeinet, kan nesten ikke gå. Våknet med veldig hodepine også..

Hadde noen litt vonde kynner i morges, men de har gitt seg. Var kanskje en tre stykker på et minutt hver.

Målet nå er å komme deg ut av senga og lage litt frokost. Så skylle opp noen strikkeplagg.

Hei, sliter skikkelig med utrolig vondt skambein her og. Vet du hvorfor det forekommer så intenst nå på slutten? Har hatt veldig bekkenløsning under hele svangerskap men denne smerten er intens og ekstrem vond. Slik du beskriver at man nesten ikke klarer å gå:-(

Hei, sliter skikkelig med utrolig vondt skambein her og. Vet du hvorfor det forekommer så intenst nå på slutten? Har hatt veldig bekkenløsning under hele svangerskap men denne smerten er intens og ekstrem vond. Slik du beskriver at man nesten ikke klarer å gå:-(
Jeg også har det sånn :/

Jeg også har det sånn :/

Jeg tror det er fordi barnet har fester seg og ligger langt nede i bekkene. Jeg har har veldig vondt i korsryggen/rumpeballene/bekkene før i svangerskapet. Men føler nå at trykker har flytter seg til skambeinet..

Tydeligvis!
Har vasket alle skapdører, komfyr (tatt av knottene og skrubbet de til og med..)
Fikk dusjet kiden før Sfo, tømt oppvaskmaskinen og skal snart begynne på badet :D
Du er i skikkelig redebygging modus du:)) da blir det vel fødsel ila helgen;)

Jeg tror det er fordi barnet har fester seg og ligger langt nede i bekkene. Jeg har har veldig vondt i korsryggen/rumpeballene/bekkene før i svangerskapet. Men føler nå at trykker har flytter seg til skambeinet..

Ok, håper det stemmer hos meg og da... Er vel ett steg nærmere når hodet har festet seg (liker jeg å tro) :-) lykke til med siste innspurt!!

Ok, håper det stemmer hos meg og da... Er vel ett steg nærmere når hodet har festet seg (liker jeg å tro) :-) lykke til med siste innspurt!!

Frøkna var fester fra uke 28 sist, ble i gangsatt 12 dager over.

Så for meg er det ikke er tegn.

Takk og det samme til deg :)

Back
Topp