~.:[Skravletråd]:.~

Har akkurat spist indisk, og den var så vanvittig sterk den ene retten :smiley-angry016 pleier å digge sterk mat, men dette ble nesten uutholdelig!
Har det sånn nå jeg og. Er gift med en pakistaner og lager jo veldig sterk mat selv men nå i svangerskapet er all mat med krydder for sterkt:p utrolig kjedelig for han tror jeg.

Haha åja... Skulle egentlig også prøve banankaken men må bli noen dager til siden jeg lagde (og spiste) brownies i går..

Her har jeg hatt veldig trøtthetsanfall og koblet helt ut i løpet av barne-tv/godteritimen:p men resten av dagen ok:)

Hver dag nå så sovner jeg brått på sofaen 1 time eller 2 :/
Trodde seriøst den tiden var over altså :p

Ja.. jeg har det dessverre sånn hele tiden:p om noe har det vært bedre enn før hittil i graviditeten:) men nå begynner jeg å bli sliten i kroppen.

Når kommer selvangivelsen? ?:)
Er ikke det i mars engang :)?

31 mars googlet jeg :p

Skulle ønske jeg visste hva resultatet ble på selvangivelsen.

Der sier du noe... Er veldig spent for er faktisk veldig usikker på hvordan det blir i år, håper det blir like kjekt å få som fjor :-D

Er veldig spent i år.. som jeg egentlig er hvert år da men.. så lenge jeg ikke får baksmell så er jeg fornøyd :)

Har hatt hodeverk i hele dag. Men fungerer nå i alle fall. Gått en liten tur til joker og innom kirkegården, satt på en maskin med klær, og laget middag:) sier meg fornøyd! Hekle kant på babyteppe og ta det med ro videre i kveld:)
Flink du er da :) er jo mye det når man ikke er helt i form :)

Samme igrunn, fikk baksmell på ca 3000 kr i forfjor.. Men mye tilbake i fjor så... Håper på tilbake i år :p blir spennende å finne ut :p

Fikk igjen 3000 ifjor og antar det blir lignende i år :) trekker iallefall samme med skatt og har hatt samme type inntekt osv så bør ikke være store overraskelsene :)
Men gleder meg alltid til å se hvor mye jeg har betalt ned på lån osv hehe.. liker å se det går nedover hehe :)

Fikk igjen 3000 ifjor og antar det blir lignende i år :) trekker iallefall samme med skatt og har hatt samme type inntekt osv så bør ikke være store overraskelsene :)
Men gleder meg alltid til å se hvor mye jeg har betalt ned på lån osv hehe.. liker å se det går nedover hehe :)
Greit å ha det stabilt slik ja, her har lønn variert en del pga ekstravakter så aner ikke hvordan det blir hehe

Back
Topp