Puhhh lagt ut masse masse barneklær (baby) for salg. Gjør vondt i hjerte å selge de fine klærene som frøkna har hat.
Men vi kan bare ikke beholde alt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, jeg gruer meg til det selv! Nå får vi gutt igjen da, så får jo brukt en del til nestemann. Men samboer er helt bestemt på at det ikke blir fler barn, og at vi skal selge/gi bort alt vi har så fort nestemann vokser fra ting. Kjenner på det alleredePuhhh lagt ut masse masse barneklær (baby) for salg. Gjør vondt i hjerte å selge de fine klærene som frøkna har hat.
Åh, jeg gruer meg til det selv! Nå får vi gutt igjen da, så får jo brukt en del til nestemann. Men samboer er helt bestemt på at det ikke blir fler barn, og at vi skal selge/gi bort alt vi har så fort nestemann vokser fra ting. Kjenner på det allerede![]()
Han antok det var hormonelt betinget da dette har skjedd 2 ganger i svangerskapet og det ble oppdaget bilyd på hjertet på 1. Svangerskaps kontroll. . Men kjenner jeg blir engstelig da jeg er redd for lille i magen![]()
Han antok det var hormonelt betinget da dette har skjedd 2 ganger i svangerskapet og det ble oppdaget bilyd på hjertet på 1. Svangerskaps kontroll. . Men kjenner jeg blir engstelig da jeg er redd for lille i magen![]()
I mitt hode e høy puls sammen med lavt blodtrykk ikke bra!!! Hadde der skjedd med noen av mine pasienter på jobb, så hadde eg tilkalt lege med en gang. Legen ville ikke sende deg videre til en spesialist for å være på den sikre siden da?? Alt e jo bra så lenge det går over, men vist det skjer en gang til så e det jo ikke sikkert at du e med en lege??
Tror ikke det påvirker baby sånn som det påvirker deg. Babyen har jo sitt eget kretsløp uavhengig av ditt....
Hørtes ikke bra ut! Jeg ville ha krevd å få det sjekka nærmere. God bedring![]()
Hørtes ikke bra ut! Jeg ville ha krevd å få det sjekka nærmere. God bedring![]()
Det skjedde hjemme første gang. .. da visste jeg ikke hva det var. Heldigvis beholdt jeg roen så jeg ikke hyperventilerte og det gikk over etter 5 lange minutter da også.. Men vi vurderte å dra på legevakten men så gikk det over. .
Nå har jeg lært hvordan jeg skal få det til å komme tilbake i egen rytme selv samt at det ikke er farlig i den forstand så lenge det ikke skjer veldig mange gangene til..
Jeg har allerede fått oppdaget bilyd på hjertet dette svangerskapet så håper kroppen spiller mer på lag resten nå..
Meeeen ja jo, jeg skal innrømme jeg blir engstelig :/
Bør kanskje vurdere å roe ned jobbingen også..
Jobber doble vakter hver 3 helg samt 10 dagers uke hver 3. Uke så blir noe for mye til tider :/
Ja da bør du nok roe ned på jobbingen. Det e viktig å lytte til kroppen. Og spesielt når hjerte gir beksjed!! Det e bra at du har fått vite hvordan du skal takle det om det skjer igjen. Men vær forsiktig. Ikke noe å tulle med dette her!!
Lykke til <32.5 time til oul![]()
Ooh spennende!Takk15 min igjen nå
![]()