~.:[Skravletråd]:.~

Fikk ånden over meg i går og ommøblerte i huset!
Flyttet rundt på en del sofaer og andre møbler:-)
Deretter gikk turen på ikea og bolia for å finne det jeg jeg manglet.

Resultatet i huset ble kjempe bra!
Resultatet i bekkenet - ikke sååå bra!

Knapt nok sovet i natt, kjennes faktisk ut som om noen har sagd bekkenet av på midten!!! Måtte sove nede på gjesterommet, da jeg ikke klarte trappa opp:-)

Meeeen, tror det var verdt det:-) Herlighet som jeg gleder meg til en kropp som funker igjen!!
Kjempe flink, hatt to runder med litt ommøblering her.. Det er sånn en god følelse når en kan sette seg ned og se at ting er slik en vil ha det..
Bare synd med bekkenet! Håper det ikke er for gale idag :-) du får prøve å ta det litt mer med ro idag.

Fikk ånden over meg i går og ommøblerte i huset!
Flyttet rundt på en del sofaer og andre møbler:-)
Deretter gikk turen på ikea og bolia for å finne det jeg jeg manglet.

Resultatet i huset ble kjempe bra!
Resultatet i bekkenet - ikke sååå bra!

Knapt nok sovet i natt, kjennes faktisk ut som om noen har sagd bekkenet av på midten!!! Måtte sove nede på gjesterommet, da jeg ikke klarte trappa opp:-)

Meeeen, tror det var verdt det:-) Herlighet som jeg gleder meg til en kropp som funker igjen!!

Åååå det hørtes gøy ut og virker som det er verdt det!
Jeg skal ha en mini ommøblering til uka, spent på om jeg klarer alt.

Fantastisk at første jentene flytter inn i november forum nå:) da er jo vi laaaangt på vei ;)

Husker når jeg testa pos så var det veeeeeeeeeldig få her inne... Så ganske sjukt at november har begynt alt. Bevis på at tia faktisk går :-P
Ja, det er utrolig å tenke på :) føler tiden går så sakte, men den gjør jo egentlig ikke det. Sikkert bare fordi jeg gleder meg til oul på mandag :)

I dag er det endelig opphold og sol. Vi skal en tur i dyreparken, senere i dag får vi en kompis på lasagne :)

Sitter å vurderer om vi skal starte med å bytte rom i dag eller vente. Storesøster vil bytte rom med oss og vi har sagt at det er greit. Så en eller annen gang må vi jo begynne ;)

I dag tror jeg det blir innedag. Tuppemor har blitt skikkelig forkjølet stakkars. Orket bare kakao og druer til frokost:)

Idag skal jeg prøve å få sortert litt klær.. Skal bytte rom med mini her også siden hun har en del større men for et prosjekt :-P
Så skal vi i familiemiddag kl 15 hos bestefar med hele gjengen så etter det skal vi ut å hente et bæresjal som ei på finn solgte, kjempe spent på å få testa ut bæresjalet når bebis kommer <3

Her blir det mye sofa Idag også dessverre. Bekkenet er fortsatt sinna etter fredagens utskeielser;-)

Men skal lage helstekt stange kylling( NAMMIS) og har lovet gutten min fletteloff:-)

Fiskegrateng i ovnen! Den har vært under planlegging ca hele uken. Men skal det bli noe så må jeg visst få gjort det før første trøtthetsanfall. Hoho. Klær som må sorteres her også fordi jeg har så mye som aldri brukes. Det gjelder vel barneklær og.

I dag har jeg gått igjennom og sortert, typ 70% av babyklærne! Bytte ut rosa med blått :) Bekkenet mitt er så ødelagt at jeg sliter med å få på meg sokker - så har vært i sofaen og sortert alt :p

Vi skulle egentlig ut å spise og på kino i kveld, hadde fått barnevakt. Men så fikk jentungen feber og begynte å kaste opp :rolleyes:

I dag har jeg gått igjennom og sortert, typ 70% av babyklærne! Bytte ut rosa med blått :) Bekkenet mitt er så ødelagt at jeg sliter med å få på meg sokker - så har vært i sofaen og sortert alt :p

Vi skulle egentlig ut å spise og på kino i kveld, hadde fått barnevakt. Men så fikk jentungen feber og begynte å kaste opp :rolleyes:
Så gøy å gå igjennom klær :))

Huff da, God bedring til tuppa :)

Jeg har en Monolitt sjokolade som jeg kjøpte i Sjømannskirken i går, Nnnaaaammmm!

Herlighet! Det gikk akkurat opp for meg at vi reiser i morgen! Har lenge nå tenkt "neste onsdag", men dagene har flydd avgårde og nå er det i morgen!
På tide å pakke litt da kanskje :p

Åh, igår bikket jeg 20 uker - og HALVVEIS!! <3 Overlykkelig :) Nå er det bare resten igjen! ;) haha

Back
Topp