~.:[Skravletråd]:.~

Jeg klarte det!
Får svar på fredag nå.. Men klarte å holde det nede to timer, ganske utrolig mtp hvor mye jeg spydde før jeg gikk ditt og hvor mye jeg sleit med å holde det nede...
Men spydde tre fire ganger på den lille turen hjem :-P gikk innom Kina takeaway plass å kjøpte en flaske brus så ligger i senga og tar små slurker brus.
Nå skal jeg sove!

Jeg klarte det!
Får svar på fredag nå.. Men klarte å holde det nede to timer, ganske utrolig mtp hvor mye jeg spydde før jeg gikk ditt og hvor mye jeg sleit med å holde det nede...
Men spydde tre fire ganger på den lille turen hjem :p gikk innom Kina takeaway plass å kjøpte en flaske brus så ligger i senga og tar små slurker brus.
Nå skal jeg sove!

I morgen skal jeg ta glukosetesten.Gruer meg ihjel til å drikke den gørja!!!! Lover godt når man er kvalm før man har fått glasset i hånda:-p
Det er såååå kvalmt

I morgen skal jeg ta glukosetesten.Gruer meg ihjel til å drikke den gørja!!!! Lover godt når man er kvalm før man har fått glasset i hånda:-p
Det er såååå kvalmt
Lykke til :-P ta med lesestoff og headsett feks. Gørrkjedelig å sitte der kvalm. Fikk jo ikke drikke vann engang :-P
Når jeg kom til første busken utenfor legekontoret så var det seriøst godt å bare få spy endelig :-P hahah uff tragikomisk

Lykke til :p ta med lesestoff og headsett feks. Gørrkjedelig å sitte der kvalm. Fikk jo ikke drikke vann engang :p
Når jeg kom til første busken utenfor legekontoret så var det seriøst godt å bare få spy endelig :p hahah uff tragikomisk

Får alltid skylle ned med litt vann etterpå heldigvis :-p sitter kvalm å venter på at timene skal gå nå.Håper det ikke kommer noen med lukter inn:wtf:
4 gang jeg gjør dette så har erfaringen med å kjede meg :-p

Får alltid skylle ned med litt vann etterpå heldigvis :-p sitter kvalm å venter på at timene skal gå nå.Håper det ikke kommer noen med lukter inn:wtf:
4 gang jeg gjør dette så har erfaringen med å kjede meg :-p
Hehe ja men satt å smågulpa så fikk den der smaken rett opp igjen :-P
Lykke til, ventetiden er egentlig verst ja så håper du slipper folk med mye lukter :-D

Så greit! :-D velfortjent å få noe godt etter den der altså. Sto å vurderte butikken igår men hadde vært skikkelig omvei hehe

Fine verdier etter to timer så da er jeg så "heldig" at jeg skal få hele greia på ny i uke 28 ca :wtf:
Å selvsagt kom det et lite barn med spysjuka på venterommet der som jeg hjalp for faren var jo Noe hjelpeløs:mad:

Fine verdier etter to timer så da er jeg så "heldig" at jeg skal få hele greia på ny i uke 28 ca :wtf:
Å selvsagt kom det et lite barn med spysjuka på venterommet der som jeg hjalp for faren var jo Noe hjelpeløs:mad:
Hvorfor må du ta to ganger? om jeg får spørre :-)
Uuughhh føler med deg, så fælt!

Hatt svangerskapdiabetes begge tidligere svangerskap.Da har jeg tatt rundt uke 20 med utslag.
Nå tok jeg i uke 18 + og hadde 6 etter to timer.Regner med det er noe høyere neste gang.
Ok :-) 6 er ikke så gale.. Lurer på hva mitt lå på.. Men ja, om du hadde det begge gangene sist så skal det nok litt til for å slippe denne gangen

Nok en morgen hvor jeg våkner med hodepine :(

Fikk ånden over meg i går og ommøblerte i huset!
Flyttet rundt på en del sofaer og andre møbler:-)
Deretter gikk turen på ikea og bolia for å finne det jeg jeg manglet.

Resultatet i huset ble kjempe bra!
Resultatet i bekkenet - ikke sååå bra!

Knapt nok sovet i natt, kjennes faktisk ut som om noen har sagd bekkenet av på midten!!! Måtte sove nede på gjesterommet, da jeg ikke klarte trappa opp:-)

Meeeen, tror det var verdt det:-) Herlighet som jeg gleder meg til en kropp som funker igjen!!

Back
Topp