~.:[Skravletråd]:.~

Jeg føler virkelig at trøttheten er på retur. Er like trøtt som jeg var de første ukene..helt forferdelig.

Æsj så kjipt. Her er trøtten på bedringens vei, men jeg er fullstendig giddalaus og klarer ikke konsentrere meg på jobb.

Jeg skal bare jobbe noen uker til, skal sove masse og håpe på mer energi!

Har hatt en perfekt dag! Sto opp, rolig frokost, kjørte en time til mamma og leverte snuppis, dro på jobbkurs —kjempeinteressant og gøy! Også gikk det jammen så fint hjem igjen og:D vi var uthvilt og blide hele dagen begge to og hun så trøtt at hun sovna da vi kom hjem!

Ble så positiv at det nesten er jubeltrådmateriale:p

Vi pratet masse om baby i bilen:) og da vi kom hjem foreslo mannen et navn som faktisk passer veldig bra! Så nå slutter jeg å kverne på det for en stund:)

Har hatt en slush også. Uuuutrolig nam!:goodnight

Julimammaer 2016 på fb er fin :) jeg legger dere gjerne til! :)

Liten oul oppdatering... Selv om det ikke var mye å skryte av :p
Morkake og all fette mitt lå foran og baby lå super dårlig til med ansiktet vendt vekk og langt nede osv... Så fikk sitt kjempe lite av baby, jordmor slet lenge med å få mål og fikk ikke sitt noe av ansiktet, hender, ben eller kjønn... Hu kunne gjette ut fra det hun så men ville nesten ikke si det for navlestrengen lå foran, en hånd foran og fikk veldig dårlig vinkel... Så ingen kjønn og ingen bilder. Bittelitt skuffa over hele timen men jordmora tilbydde ny time siden det gikk slik som det gjorde så har ny time 23 februar så håper baby vil gi meg en tidlig bursdagsgave :-P

Liten oul oppdatering... Selv om det ikke var mye å skryte av :p
Morkake og all fette mitt lå foran og baby lå super dårlig til med ansiktet vendt vekk og langt nede osv... Så fikk sitt kjempe lite av baby, jordmor slet lenge med å få mål og fikk ikke sitt noe av ansiktet, hender, ben eller kjønn... Hu kunne gjette ut fra det hun så men ville nesten ikke si det for navlestrengen lå foran, en hånd foran og fikk veldig dårlig vinkel... Så ingen kjønn og ingen bilder. Bittelitt skuffa over hele timen men jordmora tilbydde ny time siden det gikk slik som det gjorde så har ny time 23 februar så håper baby vil gi meg en tidlig bursdagsgave :-P
Huff da, du som gledet deg sånn ♡ men så snilt at du fikk en ny time da :)

Ang facebookgruppa, hva skjer der inne egentlig? Er det mye aktivitet?:)

Back
Topp