~.:[Skravletråd]:.~

Hehe, jeg stod foran øl hylla på meny i stad og hadde lyst til å grine. Hjalp ikke at de stod en kjekkas ved siden av meg (som helt tydelig skulle på fest) og bare plukket med seg. Har SÅ lyst på en kald porter!
Man kan si hva man vil, men når noe er digg om man ikke kan få det så vil man ha det mer enn noe annet :P
Kanskjer det er noe bra som er alkoholfritt?
*føler meg deg*

Man kan si hva man vil, men når noe er digg om man ikke kan få det så vil man ha det mer enn noe annet :P
Kanskjer det er noe bra som er alkoholfritt?
*føler meg deg*
Helt riktig! Er faktisk en, Nøgde Ø sin inferial stout, den er god. Men det er likevel ikke det samme, mangler jo alkoholen så det blir en annen smak uansett. Og ingenting kan måle seg med en Guinness uansett.... bah!

Helt riktig! Er faktisk en, Nøgde Ø sin inferial stout, den er god. Men det er likevel ikke det samme, mangler jo alkoholen så det blir en annen smak uansett. Og ingenting kan måle seg med en Guinness uansett.... bah!

Den drakk jeg i kveld! Veldig god, men all øl mister dybden når du tar vekk alkoholen. Men, den duger når man ikke får ordentlig vare ;)

Mannen lager risotto med hvitvin. Vinen var issskkaallldd, lurte meg til en slurk!

Har kjøpt en erdinger alkoholfri til maten.

Snus og vin!!! Jeg har lyst på snus og vin! Men lukter jeg snus så blir jeg kvalm, vin derimot..mmmmmh! Men det er helt greit at jeg slipper å hive i meg ting som ikke er det beste for helsa. Men jeg har virkelig lyst på snus og vin.
Stikker og lager meg rislapper og drikker litt vann jeg.

Skål da dere ;)
Har også hatt lyst på vin. Rødvin lukter jo bare himmelsk:p

Mannen kom fra nattevakt og " lurte meg" til sex. . Haha.. Han sovnet godt etterpå og jeg ligger nå våken.. får jo ikke sove igjen haha :)

Mannen kom fra nattevakt og " lurte meg" til sex. . Haha.. Han sovnet godt etterpå og jeg ligger nå våken.. får jo ikke sove igjen haha :)
Hehe. Gubben kom hjem i 4 tiden og jeg våknet. Når jeg endelig sovnet etter 3 timer våknet junior. Så blir nok tidlig kvelden på meg i dag.

Hehe. Gubben kom hjem i 4 tiden og jeg våknet. Når jeg endelig sovnet etter 3 timer våknet junior. Så blir nok tidlig kvelden på meg i dag.

Hehe tror det blir samme her.. tidlig kvelden :p

Deilig! Mannen har tatt med frøkna ut, så jeg skal slappe av hjemme med TV og strikketøy.

Vi skal i zoo etterpå.

Snakk om å være fjern da... måtte styre og ordne noe veldig i går, bakte boller og kake, dro på besøk til mamma sent så hun fikk kake på morsdagen.
Maste mange ganger på at mannen måtte ringe sin mamma og si han er glad i henne osv...
Morsdag er NÅ til søndag det, ikke i går... :confused:

Snakk om å være fjern da... måtte styre og ordne noe veldig i går, bakte boller og kake, dro på besøk til mamma sent så hun fikk kake på morsdagen.
Maste mange ganger på at mannen måtte ringe sin mamma og si han er glad i henne osv...

Hehe.. Er jo ikke så rart siden butikkene har reklamert en god stund allerede.

Haha skal ikke vær lett å huske på alt nei. Her klarte sambo å glemme at far hans hadde bursdag til morå sendte melding sent på kveld.. Sa han sku ringe og gratulere men nesjda.. Holdt da lenge med en sms :-P

Haha :p
søta

Haha må bare dele detta :-P
Mini hadde lekse hvor hu sko tegne og skrive ting til "jeg blir sint når, jeg blir redd når, jeg blir glad når" osv.
Hu sko tegne bilde med meg og hu i to av bildene....

Hu tegna meg med den store gravid magen på tegningene :-P :-D

Back
Topp