drømmeren84
Gift med forumet
Dette lurer jeg på også!![]()
Det finnes men jeg vet ikke hvordan jeg legger deg til siden jeg ikke er admin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette lurer jeg på også!![]()
Æsj så kjipt. Her er trøtten på bedringens vei, men jeg er fullstendig giddalaus og klarer ikke konsentrere meg på jobb.Jeg føler virkelig at trøttheten er på retur. Er like trøtt som jeg var de første ukene..helt forferdelig.
Sendte en melding med link. Hvis ikke det funker kan hun evt legge meg til pp fb så legger jeg til daKanskje du kan gi tilgang til Liali?![]()
Er den for alle?Sendte en melding med link. Hvis ikke det funker kan hun evt legge meg til pp fb så legger jeg til da![]()
Sendt pmEr den for alle?
Æsj så kjipt. Her er trøtten på bedringens vei, men jeg er fullstendig giddalaus og klarer ikke konsentrere meg på jobb.

Fantes det noen fjes bok termin grupper nå ?
Noen som evt kan sende meg pm ?
Nå er det offisielt så da kan jeg trygt melde meg inn hehe
Sendt pmDette lurer jeg og pånå er det offisielt hos meg og
![]()
Tror gruppa fortsatt er skjult? Så må legges til eller går det an å søke på den nå?Julimammaer 2016 på fb er finjeg legger dere gjerne til!
![]()
Den er hemmelig jaTror gruppa fortsatt er skjult? Så må legges til eller går det an å søke på den nå?![]()
Det er den jeg har lagt folk til i ihvertfall ;-)
Huff da, du som gledet deg sånn ♡ men så snilt at du fikk en ny time daLiten oul oppdatering... Selv om det ikke var mye å skryte av
Morkake og all fette mitt lå foran og baby lå super dårlig til med ansiktet vendt vekk og langt nede osv... Så fikk sitt kjempe lite av baby, jordmor slet lenge med å få mål og fikk ikke sitt noe av ansiktet, hender, ben eller kjønn... Hu kunne gjette ut fra det hun så men ville nesten ikke si det for navlestrengen lå foran, en hånd foran og fikk veldig dårlig vinkel... Så ingen kjønn og ingen bilder. Bittelitt skuffa over hele timen men jordmora tilbydde ny time siden det gikk slik som det gjorde så har ny time 23 februar så håper baby vil gi meg en tidlig bursdagsgave![]()
Ja, har sett masse frem til dette så litt..meh akkurat nå men er kjempe glad jeg får nye time for hun følte hun fikk ok mål så var kun for å vær snillHuff da, du som gledet deg sånn ♡ men så snilt at du fikk en ny time da![]()