~.:[Skravletråd]:.~

Vi er på Mallorca når selvangivelsen slippes, så får vel smøre meg med tålmodighet enda noen dager etter den har kommet :p

Haha her er jeg så utålmodig at jeg hadde sikkert skrudd på mobilnettet kun for å sjekke resultatet hehe

Vurderer nok det om WiFi ikke er bra eller tilgjengelig haha ;)

Vært hjemme med sykt barn en uke, så har hatt nok å fylle dagene med. Er selv sykemeldt, og med han i barnehagen igjen føler jeg meg plutselig veldig rastløs!

Eller ikke, plutselig var det sykt barn i hus igjen! :p

Hva gjør dere når de små kaster opp? Tenker på hvor de kaster opp osv, for de klarer jo ikke akkurat å si ifra eller noe sånn. Legger feks håndklær i sofaen? :)

Hva gjør dere når de små kaster opp? Tenker på hvor de kaster opp osv, for de klarer jo ikke akkurat å si ifra eller noe sånn. Legger feks håndklær i sofaen? :)

Ringte fra bhg her også i dag, kun feber. Hun har kun kasta opp engang og det var i rammeavdelingen på IKEA.
Men ville helt klart lagt håndklær..

Ringte fra bhg her også i dag, kun feber. Hun har kun kasta opp engang og det var i rammeavdelingen på IKEA.
Men ville helt klart lagt håndklær..
Huff, er så mye sykdom ute å går nå!Han har ikke kastet opp mer heldigvis, men han har barneastma og hostet noe fryktelig nå når han har vært dårlig. Den pleier å sitte i en stund etterpå også, og har hørt at de kan bli kvalme/dårlige av slimet så de kaster opp? Virker ikke som at det er omgangssyken i hvert fall.

Frøkna på 4 år kasta opp her for et par uker siden. Jeg har sånne små bøtter fra Europris som er i passelig størrelse, setter en ved/i sofaen, så legger jeg ut håndkle :)

Jeg har gleder meg helt vilt til i dag, bestilte frisørtime for 1.5mnd siden og fikk første ledige tid i dag. Jeg er så ufresh på håret!

Skulle en tur til byen og fikse de siste forberedelsene til frøknas bursdag.

Men nei, hun er syk og må være hjemme fra bhg. Barnevakten hadde ikke anledning til å passe henne..

Jeg er så sur og lei meg, men stakkars er ikke hennes feil at hun er syk...

Jeg har gleder meg helt vilt til i dag, bestilte frisørtime for 1.5mnd siden og fikk første ledige tid i dag. Jeg er så ufresh på håret!

Skulle en tur til byen og fikse de siste forberedelsene til frøknas bursdag.

Men nei, hun er syk og må være hjemme fra bhg. Barnevakten hadde ikke anledning til å passe henne..

Jeg er så sur og lei meg, men stakkars er ikke hennes feil at hun er syk...
Så kjedelig:( håper du får en raskere frisørtime denne gang men det høres jo ut som de var veldig opptatt. God bedring til tuppa:)

Håndklær var lurt ja. De blir vel ofte litt slappe og så trenger ikke løpe etter de<3 Vi har brukt en bolle hun kan spy i. Jeg ble skikkelig kvalm nå, håper det bare er i sympati:s god bedring:)

Ble kvalm ja, men ligger og og leser om svangerskapsforgiftning.. Har nemlig plutselig hatt hodepine ca 4 av 5 siste dager. Blodtrykket er lavt når jeg sjekker:) Skal til legen på planlagt kontroll i dag, håper ikke det er noe sånt:/

Så kjedelig:( håper du får en raskere frisørtime denne gang men det høres jo ut som de var veldig opptatt. God bedring til tuppa:)

Vil liksom ha før helga, men det tror jeg ikke de kan. Skal ringe å høre når de åpner, hvis ikke så tar jeg henne med. Hun skal sove på den tiden og kan sove i vogna (som hun alltid gjør)...håper det går! #egostiskmor

Vil liksom ha før helga, men det tror jeg ikke de kan. Skal ringe å høre når de åpner, hvis ikke så tar jeg henne med. Hun skal sove på den tiden og kan sove i vogna (som hun alltid gjør)...håper det går! #egostiskmor
Ikke egoistisk det, lov å ha lyst til å få gjort noe en har gleda seg til lenge.

Back
Topp