~.:[Skravletråd]:.~

Måtte sjekke med doppler på jobb idag da jeg nå er i uke 20, venter nr 3 med morkaken bak. . Og INGEN spark el noenting :(
Ventet utålmodig i mange uker allerede og jeg skjønner ikke hvorfor lillegutt ikke viser tegn...
Kjenner jo han beveger seg noen dager men ingen tydelige spark og hvertfall ikke så det syntes utenpå eller noe :(

Han har sterke klare hjertelyder på ha viste gode og trygge trivsel tegn på ul forrige uke.. så skjønner ikke hvorfor alle nå både ser spark utenpå og merker daglig aktivitet mens ikke meg :(

Utålmodig jaaa! :(

Måtte sjekke med doppler på jobb idag da jeg nå er i uke 20, venter nr 3 med morkaken bak. . Og INGEN spark el noenting :(
Ventet utålmodig i mange uker allerede og jeg skjønner ikke hvorfor lillegutt ikke viser tegn...
Kjenner jo han beveger seg noen dager men ingen tydelige spark og hvertfall ikke så det syntes utenpå eller noe :(

Han har sterke klare hjertelyder på ha viste gode og trygge trivsel tegn på ul forrige uke.. så skjønner ikke hvorfor alle nå både ser spark utenpå og merker daglig aktivitet mens ikke meg :(

Utålmodig jaaa! :(
Fant du hjertelyden i dag?:/ jeg kjenner stor forskjell på denne og første baby allerede. De er vel bare litt forskjellig hvordan de ligger og hvor de beveger seg:) uke 20 er vel fortsatt ikke så langt at man forventer å kjenne så mye? Veldig dumt at det er så mye å bekymre seg for i løpet av et svangerskap. :(

Fant du hjertelyden i dag?:/ jeg kjenner stor forskjell på denne og første baby allerede. De er vel bare litt forskjellig hvordan de ligger og hvor de beveger seg:) uke 20 er vel fortsatt ikke så langt at man forventer å kjenne så mye? Veldig dumt at det er så mye å bekymre seg for i løpet av et svangerskap. :(

Fant hjertelyden med engang heldigvis. . :)
Jeg forventer vel kanskje å ha kjent allerede daglig og spark siden lillegutt er nr 3 :/
Ja er mye mer bekymret denne gang enn med de 2 andre.. Men har fått høre at det er fordi jeg er endel eldre denne gang ;)

Men når jeg leser om alle her som nå kjenner daglig og ser aktiviteten utenpå magen tilogmed så hjelper jo ikke det på bekymringene :p
Blææ. ..

Jeg forventer vel kanskje å ha kjent allerede daglig og spark siden lillegutt er nr 3 :/
Ja er mye mer bekymret denne gang enn med de 2 andre.. Men har fått høre at det er fordi jeg er endel eldre denne gang ;)

Men når jeg leser om alle her som nå kjenner daglig og ser aktiviteten utenpå magen tilogmed så hjelper jo ikke det på bekymringene :p
Blææ. ..
Nei er ikke rart man blir litt bekymret:) vanskelig å huske på at alle er forskjellige når det er du som ikke kjenner nok liv:) betryggende å høre hjertet<3 og godt for de fleste her inne å bli minnet på at ikke alle kjenner så mye fra babyen ennå! De fleste har vel god plass ennå og skal bli mye større:)

Blææ. ..

Jeg er riktignok førstegangs, men kjenner ingenting utenpå. Og strengt tatt ikke noe særlig inni heller. Bare litt kiling som kan være babyen.

På oul i går da jordmor at det skulle jeg overhode ikke stresse med, babyene var så forskjellige. Noen ga store spark, mens andre bare romsterte rundt. :-)

Jeg er riktignok førstegangs, men kjenner ingenting utenpå. Og strengt tatt ikke noe særlig inni heller. Bare litt kiling som kan være babyen.

På oul i går da jordmor at det skulle jeg overhode ikke stresse med, babyene var så forskjellige. Noen ga store spark, mens andre bare romsterte rundt. :)

Skal prøve å stresse ned haha.. Men er ikke lett når man har så høye forventninger siden man er 3.gangs og "alle" sier man liksom skal kjenne det tidligere osv da .. :p

Ikke vært så veldig aktiv her inne, ikke så lett med en toåring i hus men skal prøve å skjerpe meg :P
Bare lurer på om noen har erfaring med feil termindato?
Vi hadde en MA i september og etter det kom aldri mensen tilbake før jeg oppdaget i månedskifte okt/november at jeg var gravid igjen :) regnet med fastlegen til termindato rundt 15 juli :) var på OUL nå for ett par uker siden og så da en liten prinsesse i magen :D og termindato ble flyttet til 22 juli, men jeg føler liksom at det er litt feil..om jeg går ut i fra den nye terminen fant jeg da hjertelyd hjemme med dopler i uke 8, begynte å kjenne bevegelse innvendig fra uke 15 og har da kjent daglig liv og både kjent og sett utvendige spark fra uke 18. Har liksom da på følelsen av at jeg kanskje er ett par uker lengre på vei :/ noen som har noe erfaring fra tidligere med å få feil termindato?

Skal prøve å stresse ned haha.. Men er ikke lett når man har så høye forventninger siden man er 3.gangs og "alle" sier man liksom skal kjenne det tidligere osv da .. :p

Hehe. Skjønner deg godt! Jeg som ikke vet hva jeg skal kjenne etter, og aldri har opplevd det før, kjenner jo stresset jeg også. ;) Vi må vel bare tenke at alle er litt ulike. Men lettere sagt enn gjort :-)

Venter i telefonkø på legekontoret. Telefonen deres har vært nede i morges så da skal ALLE ha tak i de nå. ..

Venter i telefonkø på legekontoret. Telefonen deres har vært nede i morges så da skal ALLE ha tak i de nå. ..
Verste jeg vet å ringe legekontoret:p det er jo helt sinnsyke ventetider normalt.

Har hatt hodeverk i hele dag. Men fungerer nå i alle fall. Gått en liten tur til joker og innom kirkegården, satt på en maskin med klær, og laget middag:) sier meg fornøyd! Hekle kant på babyteppe og ta det med ro videre i kveld:)

Har akkurat spist indisk, og den var så vanvittig sterk den ene retten :smiley-angry016 pleier å digge sterk mat, men dette ble nesten uutholdelig!

Back
Topp