Endelig ferdig på jobb!
Gleder meg til å se den nye sofaen satt opp. Samt å kose med kjæresten i den
Gleder meg til å se den nye sofaen satt opp. Samt å kose med kjæresten i den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med prinsen ♡Vi venter en prins <3 han var kjempe aktiv og helt perfekt <3 min kjære tok til tårene da han nå får en sønn.. vi er over lykkelige![]()
Morkaken ligger på siden også så det jeg tror er spark, er spark
Kommer til å kjenne det tydeligere innen noen uker![]()
Kos dere! Jeg vil også kose med mannen min. ..Endelig ferdig på jobb!
Gleder meg til å se den nye sofaen satt opp. Samt å kose med kjæresten i den![]()
Gratulerer så mye med en prins!Vi venter en prins <3 han var kjempe aktiv og helt perfekt <3 min kjære tok til tårene da han nå får en sønn.. vi er over lykkelige![]()
Kos dere! Jeg vil også kose med mannen min. ..
Gratulerer med en guttVi venter en prins <3 han var kjempe aktiv og helt perfekt <3 min kjære tok til tårene da han nå får en sønn.. vi er over lykkelige
Har hatt det i noen dager nå jeg ogjeg har au-au i tissen min*liker IKKE*
![]()
Det går jo det også.Jeg var altfor trøtt og gikk i seng i stedefor...
Neeesj, overvurdert å ryddeNeeeeei, skal jeg få ryddet litt og lest litt matte da dere? Hehe![]()
Hvordan vondt da? Bekkenløsning kan jo gjøre vondt foran der, og også inniHar hatt det i noen dager nå jeg ogskjønner ikke hva det er.
Gratulerer med frisk og aktiv prins!Vi venter en prins <3 han var kjempe aktiv og helt perfekt <3 min kjære tok til tårene da han nå får en sønn.. vi er over lykkelige
Jeg har tenkt tanken på at det kan være bekkenløsning men de siste dagene har det svidd litt og sånn inni liksomHvordan vondt da? Bekkenløsning kan jo gjøre vondt foran der, og også inni
Hehe, jeg stod foran øl hylla på meny i stad og hadde lyst til å grine. Hjalp ikke at de stod en kjekkas ved siden av meg (som helt tydelig skulle på fest) og bare plukket med seg. Har SÅ lyst på en kald porter!Snus og vin!!! Jeg har lyst på snus og vin! Men lukter jeg snus så blir jeg kvalm, vin derimot..mmmmmh! Men det er helt greit at jeg slipper å hive i meg ting som ikke er det beste for helsa. Men jeg har virkelig lyst på snus og vin.
Stikker og lager meg rislapper og drikker litt vann jeg.
Skål da dere![]()