~.:[Skravletråd]:.~

Endelig ferdig på jobb!
Gleder meg til å se den nye sofaen satt opp. Samt å kose med kjæresten i den :)

Vi venter en prins <3 han var kjempe aktiv og helt perfekt <3 min kjære tok til tårene da han nå får en sønn.. vi er over lykkelige :)
Morkaken ligger på siden også så det jeg tror er spark, er spark :)
Kommer til å kjenne det tydeligere innen noen uker :)
Gratulerer med prinsen ♡

Vi venter en prins <3 han var kjempe aktiv og helt perfekt <3 min kjære tok til tårene da han nå får en sønn.. vi er over lykkelige :)
Gratulerer så mye med en prins! :)

jeg har au-au i tissen min :( *liker IKKE* :(

Gratulerer med en gutt :)

Nå sitter jeg på bussen og er på vei til første møte med manuellterapeut. Kjenner jeg er veldig spent på hva som skal skje og hva han sier.
Har selvfølgelig en ok dag bekkenmessig (sovet godt, dusjet og i grei form til forandring :-P) så er det heeeelg og jeg får ha samboeren og jenta mi hjemme istedenfor å sitte alene og vente på at de skal komme hjem :-P

Gratulerer med frisk og aktiv prins! :)

Hvordan vondt da? Bekkenløsning kan jo gjøre vondt foran der, og også inni
Jeg har tenkt tanken på at det kan være bekkenløsning men de siste dagene har det svidd litt og sånn inni liksom:oops: men blitt litt bedre idag. Så får håpe det går over. Men bekkenløsning tror jeg at jeg har.

Snus og vin!!! Jeg har lyst på snus og vin! Men lukter jeg snus så blir jeg kvalm, vin derimot..mmmmmh! Men det er helt greit at jeg slipper å hive i meg ting som ikke er det beste for helsa. Men jeg har virkelig lyst på snus og vin.
Stikker og lager meg rislapper og drikker litt vann jeg.

Skål da dere ;)

Snus og vin!!! Jeg har lyst på snus og vin! Men lukter jeg snus så blir jeg kvalm, vin derimot..mmmmmh! Men det er helt greit at jeg slipper å hive i meg ting som ikke er det beste for helsa. Men jeg har virkelig lyst på snus og vin.
Stikker og lager meg rislapper og drikker litt vann jeg.

Skål da dere ;)
Hehe, jeg stod foran øl hylla på meny i stad og hadde lyst til å grine. Hjalp ikke at de stod en kjekkas ved siden av meg (som helt tydelig skulle på fest) og bare plukket med seg. Har SÅ lyst på en kald porter!

Back
Topp