~.:[Skravletråd]:.~

Ja, ta deg sammen altså :p :D

Neida hehe det er lett å glemme seg selv midt i alt så hjelper å snakke med andre :) så absolutt ikke noe å takke for. Vil ha friske og raske mammaer her (dog... Blir kanskje litt tregere pga disse magene)

Haha i Will; )<3
( leste først treg mage jeg ) haha :p

Ååh! Jeg er så flink til å "gjemme" ting når jeg skal rydde, å nå finner jeg ikke igjen det jeg leter etter! Føler jeg har sett over alt, og skjønner virkelig ikke hvor jeg kan ha lagt det hen.. :o :p

Ååh! Jeg er så flink til å "gjemme" ting når jeg skal rydde, å nå finner jeg ikke igjen det jeg leter etter! Føler jeg har sett over alt, og skjønner virkelig ikke hvor jeg kan ha lagt det hen.. :eek: :p

Slutt å let, da dukker det opp :p
Skjer iallefall alltid her hehe

Ååh! Jeg er så flink til å "gjemme" ting når jeg skal rydde, å nå finner jeg ikke igjen det jeg leter etter! Føler jeg har sett over alt, og skjønner virkelig ikke hvor jeg kan ha lagt det hen.. :o :p
Lagt det en veldig smart plass så du ikke skulle rote det vekke? :D
Hater det å leite etter ting

:p jeg blir så sur av å lete etter ting jeg har ryddet selv.
Spiste akkurat middag kjempetidlig siden jeg ble helt hol. Treg dag ellers. Har tatt av sengetøyet og vet ikke om jeg orker å ta på nytt:D

Spiste akkurat middag kjempetidlig siden jeg ble helt hol. Treg dag ellers. Har tatt av sengetøyet og vet ikke om jeg orker å ta på nytt:D
Åh! Nytt sengetøy vil jeg ha og! Vet ikke om jeg orker å bytte, men det er jo så deilig å legge seg i rent...

Det er så deilig det!!!:)

Eg og har tatt av sengetøyet i dag.... sitter i sofaen å gruer meg veldig til å ta på nytt :depressed: men no må eg jo :(

Haha så morsomt at så mange kjente seg igjen:p noen ganger hjelper det å ta det i to etapper, mens andre ganger blir det et ork å ta det på når vi skal sove.
Fikk det på før leggetid:) snuppas leggetid.. Hun legger seg hos oss.

Eg og har tatt av sengetøyet i dag.... sitter i sofaen å gruer meg veldig til å ta på nytt :depressed: men no må eg jo :(
Du må ingenting, klarer seg til i morra uten nytt:) dårlig form?

Fikk så lyst til å legge meg nydusjet i rent sengetøy, det er så gooodt.
Sko vært bytta... Får gjør det imårå :-P

Ja. Kvalmen e der 24/7. E så utrolig lei av å være dårlig. Men fikk det på til slutt. Deilig å legge seg i rent sengetøy da :)
:( skikkelig ille. Hadde en ganske god smak av kvalme de første ukene, kan tenke meg at flere har det mye mye verre. Og det høres ikke noe behagelig ut. Godt å få det på plass:) spes når man først har tatt av det gamle..

Ånei!! Kjente i går at jeg begynte å få munnsår, og i dag er leppen ganske hoven. Smart kommer vel blemmer før de sprekker og blir skorper :( Har egentlig aldri slitt med munnsår før, hatt det en gang tidligere, men nå etter jeg ble gravid har jeg hatt det annenhver måned..

Skal selvfølgelig i 60 års lag på lørdag, så var noe dritt å få deg nå.. Noen tips?

Til munnsår: antix! Bitteliten og sviiindyr tube, men trengs bare en mikro-dråpe på munnsår et noen ganger om dagen og så blir det borte på 2-3 dager!

Til munnsår: antix! Bitteliten og sviiindyr tube, men trengs bare en mikro-dråpe på munnsår et noen ganger om dagen og så blir det borte på 2-3 dager!
Har munnsårplaster og zovirax, men har ikke følt at den zoviraxen har funket så bra, så da får jeg prøve antix! Takk :)

Så fint at man kan få svar på det meste her inne :)

Back
Topp