~.:[Skravletråd]:.~

Det skjønner jeg, alltid gøy med noe nytt.

Vi hadde bare en liten to seter, men siden vi kjøpte den har vi blitt dobbelt så mange (eller blir da)..
Gleder meg til å ligge langtstrekkt ut!

Vi hadde bare en liten to seter, men siden vi kjøpte den har vi blitt dobbelt så mange (eller blir da)..
Herlig! Regner med du ligger lang som du er på sofaen nå?

Det er så utrolig digg å bare ligge langstrakte ut på sofaen. Vi har en ganske stor hjørnesofa så begge ligger strake i :-D

Nå kommer den vel ikke idag? De kan ikke levere den så sent?

Jo, kom klokken 23.00..så fikk ikke sove igjen med det første.

Da jeg endelig sovna våkna frøkna og katten lagde et helvete.

Ekstremt dårlig søvn i natt, har både tidligvakt og senvakt i dag. Help me!

23:00?!
Herlighet! Skulle ikke vært lov engang. Tror jeg ville ringt inn idag og sagt fra at det er i det seneste laget å drive å levere ting.. Uff, du må ha lykke til med dobbelvakt,høres utrolig tungt ut etter en dårlig natt.

Så kom ul dagen da. Må riktignok vente i 7 timer til, men det blir nå i dag.
Har sovet ekstremt dårlig i natt. Har vel mottatt både gode og dårlige nyheter ca 10000 ganger i natt, og ca like mange ganger fått vite kjønn. Gruer meg ca like mye som jeg gleder meg. Blir stas å få se lille igjen, men jeg vet ikke om jeg greier noen flere dårlige nyheter på en stund nå...

23:00?!
Herlighet! Skulle ikke vært lov engang. Tror jeg ville ringt inn idag og sagt fra at det er i det seneste laget å drive å levere ting.. Uff, du må ha lykke til med dobbelvakt,høres utrolig tungt ut etter en dårlig natt.

Jeg vet, helt håpløst. Har tenkt å sende en mail tilbake, spesielt siden frakten var ganske dyr.

Klokken 23 :o
Kan jo ikke bedrive levering sånn midt på natten? Håper du forteller bedriften hva du mener, for sånn skal det faktisk ikke være.
Håper på rolige vakter. Ellers så får du klage her inne.

Vært en intens morgen her ..
Merket rundt 23 igår ar hunden vår haltet litt, men virket ikke smerte påvirket og jeg kunne ikke se noen ytre skader på labben..
Mannen jobbet natt så jeg bad han ta en kikk når han kom hjem..
Når han kom hjem og vekte meg , sa han at hun haltet enda og hadde en kul i armhulen ved frem labben..
Og et liggesår ( hun er omplassering så vi har aldri fått det bort helt) Men dette virket nå som det har satt seg infeksjon i og den var hoven og rød..
Almentilstanden var fin men fikk oss ikke til å gjøre annet enn å sette oss i bilen og dra rett til dyrlegen kl 08..
Fikk komme rett inn og hun hadde ikke feber og blodprøvene de analyserte der, viste ikke forhøyede infeksjons parametre men en måtte de sende til Oslo og vi får svar imorgen. .
Hun fikk en hestedose smertestillende og betennelsesdempende samt vi fikk med resept på antibiotika hun nå har begynt på..

Vi håper dette hjelper så lymfeknutene hennes blir normale igjen ( disse er hovne)
Hvis ikke kan det tyde på nok en svulst :(
Vi har operert henne for dette 2 ganger på 2 år :(
Gått bra hver gang heldigvis...

Så dagen idag som egentlig skal være en lykke dag med tanke på ultralyd om 4 timer, er en dag med samtidig blandede følelser og frykt :(

Sovnet 1 time på sofaen med voven, og jeg våknet nå..

Kryss fingrene for at det hele bare er en infeksjon <3 orker ikke tanken på at noe skal skje med hun :(
Vi mistet en hund for 2 år siden med strupe kreft også..
:(

Merket rundt 23 igår ar hunden vår haltet litt, men virket ikke smerte påvirket og jeg kunne ikke se noen ytre skader på labben..
Når han kom hjem og vekte meg , sa han at hun haltet enda og hadde en kul i armhulen ved frem labben..
Og et liggesår ( hun er omplassering så vi har aldri fått det bort helt) Men dette virket nå som det har satt seg infeksjon i og den var hoven og rød..
Almentilstanden var fin men fikk oss ikke til å gjøre annet enn å sette oss i bilen og dra rett til dyrlegen kl 08..
Fikk komme rett inn og hun hadde ikke feber og blodprøvene de analyserte der, viste ikke forhøyede infeksjons parametre men en måtte de sende til Oslo og vi får svar imorgen. .
Hun fikk en hestedose smertestillende og betennelsesdempende samt vi fikk med resept på antibiotika hun nå har begynt på..

Vi håper dette hjelper så lymfeknutene hennes blir normale igjen ( disse er hovne)

Så dagen idag som egentlig skal være en lykke dag med tanke på ultralyd om 4 timer, er en dag med samtidig blandede følelser og frykt :(

Kryss fingrene for at det hele bare er en infeksjon <3 orker ikke tanken på at noe skal skje med hun :(
Krysser fingrene for hunden deres ♡
Og ul :)

Huff, det er så grusomt når våre firebeinte bestevenner blir syk. :( Krysser fingre for at det bare er infeksjon og ikke mer. Og at medisinene virker fort.
Lykke til med både hunden og UL. Håper du klarer å glede deg litt opp i alt. :) Og krysser selvfølgelig fingre for at alt står bra til med lille i magen også. :)

Huff, det er så grusomt når våre firebeinte bestevenner blir syk. :( Krysser fingre for at det bare er infeksjon og ikke mer. Og at medisinene virker fort.
Lykke til med både hunden og UL. Håper du klarer å glede deg litt opp i alt. :) Og krysser selvfølgelig fingre for at alt står bra til med lille i magen også. :)

Takk for det.. vi skal nok klare å glede oss iogmed vi ikke har fått en evt dårlig beskjed enda.. Men ser dessverre at den kulen ved den infiserte såret og den andre kulen, har fylt seg mer opp med væske og er mer hoven nå :/
Hun har heldigvis klart å både drikke vann og gå på do... Men mulig det er pga smertestillende hun fikk...

1.5 time igjen til ul nå... :)

Fått gratis billett til barnasbåt i vinterferien. Skal dra med mormor/Oldebesta og jenta Mi :) hun gleder seg masse. Jeg gruer meg for jeg vet jeg kommer til å være utslitt:p hehe

Vi venter en prins <3 han var kjempe aktiv og helt perfekt <3 min kjære tok til tårene da han nå får en sønn.. vi er over lykkelige :)
Morkaken ligger på siden også så det jeg tror er spark, er spark :)
Kommer til å kjenne det tydeligere innen noen uker :)

Back
Topp