Så gøy! Gratulerer med ny sofa.I dag kommer den nye sofaen vår!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! Gratulerer med ny sofa.I dag kommer den nye sofaen vår!
Så gøy! Gratulerer med ny sofa.
Det skjønner jeg, alltid gøy med noe nytt.Takk, gleder meg helt sykt til NY stor sofa!
Det skjønner jeg, alltid gøy med noe nytt.
Herlig! Regner med du ligger lang som du er på sofaen nå?Vi hadde bare en liten to seter, men siden vi kjøpte den har vi blitt dobbelt så mange (eller blir da)..
Gleder meg til å ligge langtstrekkt ut!
Det er så utrolig digg å bare ligge langstrakte ut på sofaen. Vi har en ganske stor hjørnesofa så begge ligger strake i :-DVi hadde bare en liten to seter, men siden vi kjøpte den har vi blitt dobbelt så mange (eller blir da)..
Gleder meg til å ligge langtstrekkt ut!
Herlig! Regner med du ligger lang som du er på sofaen nå?
Det er så utrolig digg å bare ligge langstrakte ut på sofaen. Vi har en ganske stor hjørnesofa så begge ligger strake i :-D
Så dårlig at den ikke er kommet til avtalt tidspunkt! Når skulle den være der?Nei, den har ikke kommet og nå har jeg lagt meg. Er hjørnesofa vi også har kjøpt.
Nå kommer den vel ikke idag? De kan ikke levere den så sent?Nei, den har ikke kommet og nå har jeg lagt meg. Er hjørnesofa vi også har kjøpt.
Nå kommer den vel ikke idag? De kan ikke levere den så sent?
23:00?!Jo, kom klokken 23.00..så fikk ikke sove igjen med det første.
Da jeg endelig sovna våkna frøkna og katten lagde et helvete.
Ekstremt dårlig søvn i natt, har både tidligvakt og senvakt i dag. Help me!
23:00?!
Herlighet! Skulle ikke vært lov engang. Tror jeg ville ringt inn idag og sagt fra at det er i det seneste laget å drive å levere ting.. Uff, du må ha lykke til med dobbelvakt,høres utrolig tungt ut etter en dårlig natt.
Klokken 23Jo, kom klokken 23.00..så fikk ikke sove igjen med det første.
Da jeg endelig sovna våkna frøkna og katten lagde et helvete.
Ekstremt dårlig søvn i natt, har både tidligvakt og senvakt i dag. Help me!
Krysser fingrene for hunden deres ♡Vært en intens morgen her ..
Merket rundt 23 igår ar hunden vår haltet litt, men virket ikke smerte påvirket og jeg kunne ikke se noen ytre skader på labben..
Mannen jobbet natt så jeg bad han ta en kikk når han kom hjem..
Når han kom hjem og vekte meg , sa han at hun haltet enda og hadde en kul i armhulen ved frem labben..
Og et liggesår ( hun er omplassering så vi har aldri fått det bort helt) Men dette virket nå som det har satt seg infeksjon i og den var hoven og rød..
Almentilstanden var fin men fikk oss ikke til å gjøre annet enn å sette oss i bilen og dra rett til dyrlegen kl 08..
Fikk komme rett inn og hun hadde ikke feber og blodprøvene de analyserte der, viste ikke forhøyede infeksjons parametre men en måtte de sende til Oslo og vi får svar imorgen. .
Hun fikk en hestedose smertestillende og betennelsesdempende samt vi fikk med resept på antibiotika hun nå har begynt på..
Vi håper dette hjelper så lymfeknutene hennes blir normale igjen ( disse er hovne)
Hvis ikke kan det tyde på nok en svulst![]()
Vi har operert henne for dette 2 ganger på 2 år![]()
Gått bra hver gang heldigvis...
Så dagen idag som egentlig skal være en lykke dag med tanke på ultralyd om 4 timer, er en dag med samtidig blandede følelser og frykt
Sovnet 1 time på sofaen med voven, og jeg våknet nå..
Kryss fingrene for at det hele bare er en infeksjon <3 orker ikke tanken på at noe skal skje med hun![]()
Vi mistet en hund for 2 år siden med strupe kreft også..
![]()
Huff, det er så grusomt når våre firebeinte bestevenner blir syk.Vært en intens morgen her ..
Merket rundt 23 igår ar hunden vår haltet litt, men virket ikke smerte påvirket og jeg kunne ikke se noen ytre skader på labben..
Mannen jobbet natt så jeg bad han ta en kikk når han kom hjem..
Når han kom hjem og vekte meg , sa han at hun haltet enda og hadde en kul i armhulen ved frem labben..
Og et liggesår ( hun er omplassering så vi har aldri fått det bort helt) Men dette virket nå som det har satt seg infeksjon i og den var hoven og rød..
Almentilstanden var fin men fikk oss ikke til å gjøre annet enn å sette oss i bilen og dra rett til dyrlegen kl 08..
Fikk komme rett inn og hun hadde ikke feber og blodprøvene de analyserte der, viste ikke forhøyede infeksjons parametre men en måtte de sende til Oslo og vi får svar imorgen. .
Hun fikk en hestedose smertestillende og betennelsesdempende samt vi fikk med resept på antibiotika hun nå har begynt på..
Vi håper dette hjelper så lymfeknutene hennes blir normale igjen ( disse er hovne)
Hvis ikke kan det tyde på nok en svulst![]()
Vi har operert henne for dette 2 ganger på 2 år![]()
Gått bra hver gang heldigvis...
Så dagen idag som egentlig skal være en lykke dag med tanke på ultralyd om 4 timer, er en dag med samtidig blandede følelser og frykt
Sovnet 1 time på sofaen med voven, og jeg våknet nå..
Kryss fingrene for at det hele bare er en infeksjon <3 orker ikke tanken på at noe skal skje med hun![]()
Vi mistet en hund for 2 år siden med strupe kreft også..
![]()
Huff, det er så grusomt når våre firebeinte bestevenner blir syk.Krysser fingre for at det bare er infeksjon og ikke mer. Og at medisinene virker fort.
Lykke til med både hunden og UL. Håper du klarer å glede deg litt opp i alt.Og krysser selvfølgelig fingre for at alt står bra til med lille i magen også.
![]()