drømmeren84
Gift med forumet
Hvor ble det av den skjulte gruppen :/?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så ekkeltGud så svimmel jeg ermå holde meg fast i lab benken på jobb noen ganger her i frykt for at alt går helt rundt for meg ..
Slitsomt altså![]()
Den er derHvor ble det av den skjulte gruppen :/?
Den er dermen for å få tilgang må du sende pm til meg også må jeg gi beskjed videre om at dere skal ha tilgang
![]()
Så ekkeltjeg holdt på å svime av når jeg kom ut av dusjen, 2 dager på rad. Derfor målte jeg blodprosenten
![]()
Lura, du har skrevet på siden min du, ikke sent meg pmHar sendt deg pm jo hihi
Huff da, får håpe det stabiliserer seg <3Jeg tror blodtrykket mitt er problemet her :/ målte isted og var igrunn perfekt blodtrykk, men jeg har normalt endel høyere,så er nok derfor jeg reagerer med svimmelhet![]()
Lura, du har skrevet på siden min du, ikke sent meg pm![]()
Huff da, får håpe det stabiliserer seg <3
Åh, så kjedeligFy Søren nå ble jeg utafor.. blodprøven jeg tok på fredag, ble gjort en feil her fra min kollega sin side, så den har ikke blitt analysert enda , og jeg som kom kl 07 idag bare for å vente på svaret
Er liksom den som for meg er avgjørende på om jeg kan slappe av mtp å sett økning da
Men da ble det til at jeg tok enda en nå, så da har det blitt tatt blodprøve 14, 16 og 19 dpo.. dersom alle disse viser riktig økning, senker jeg skuldrene helt <3
Nei, så kjipt! Håper de vise bra økning daFy Søren nå ble jeg utafor.. blodprøven jeg tok på fredag, ble gjort en feil her fra min kollega sin side, så den har ikke blitt analysert enda , og jeg som kom kl 07 idag bare for å vente på svaret![]()
Er liksom den som for meg er avgjørende på om jeg kan slappe av mtp å sett økning da![]()
Men da ble det til at jeg tok enda en nå, så da har det blitt tatt blodprøve 14, 16 og 19 dpo.. dersom alle disse viser riktig økning, senker jeg skuldrene helt <3
Åj! Så godt!Alt fintDet var deilig!
Åj! Så godt!❤
Så fantastisk![]()
Den er dermen for å få tilgang må du sende pm til meg også må jeg gi beskjed videre om at dere skal ha tilgang
![]()