Så herlig. Må være kjempegodt å se at alt er fint så langtAlt fintDet var deilig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig. Må være kjempegodt å se at alt er fint så langtAlt fintDet var deilig!
Tusen tusen takk, så utrolig deilig! Hjerte slo som bare det
Neste UL er nakkefoldscanning den 17/12.
Er det det som er best å ta mellom uke 11 og 13 eller noe sånt? Eller blander jeg med noe annet nå?
Du ble medlem 5 november, så du må desverre vente til 5 desember :/Hvor ser man hvor lenge man har vært medlem? Er det siste kriteriet her, og jeg vil også inn i den skjulte gruppa, men har ikke vært her lenge nok enda.![]()
Så herlig. Må være kjempegodt å se at alt er fint så langt![]()
Jeg tror jeg har sendt deg en PM, ikke helt inne på alle egenskapene på disse sidene enda, er jo lenge siden sist jeg var herDen er dermen for å få tilgang må du sende pm til meg også må jeg gi beskjed videre om at dere skal ha tilgang
![]()
Du ble medlem 5 november, så du må desverre vente til 5 desember :/
Jeg skal gå over, også gir jeg deg beskjed på pmenJeg tror jeg har sendt deg en PM, ikke helt inne på alle egenskapene på disse sidene enda, er jo lenge siden sist jeg var her![]()
Det går fortDa har jeg enda en ting å telle ned til![]()
Hele babyverden forumet jaMå jeg har vært medlem her inne bv forum 1 måned? Eller vanlig bv? Kjedeliiiiiiig å vente i 10 dager til før jeg kan bli med på skjult![]()
Den går kjempe sakte... blir 12 uker midt i jul så kanskje det føles raskere ut nærmere jul...håper det!Jeg må bare prate skjønner jeg , skal jeg få bli medlem i den skjulte gruppen . Hehe. Noen flere enn meg som føler tiden til man er passert 12 uker går ekstremt sakte eller?
Den går kjempe sakte... blir 12 uker midt i jul så kanskje det føles raskere ut nærmere jul...håper det!
Samme her! Tror jula kommer til å gå seeeeintJeg må bare prate skjønner jeg , skal jeg få bli medlem i den skjulte gruppen . Hehe. Noen flere enn meg som føler tiden til man er passert 12 uker går ekstremt sakte eller?
Kommer sikkert til å gå litt senere enn det den pleier. Det er nedtur , jeg skal også jobbe . Skulle gjerne hatt fri.Samme her! Tror jula kommer til å gå seeeeintskal jobbe så har ikke julefri
![]()
Kommer sikkert til å gå litt senere enn det den pleier. Det er nedtur , jeg skal også jobbe . Skulle gjerne hatt fri.
Perm blir deeeeiligHadde fri i fjor, så da er det min tur i år. Kjedelig, men sånn er dettrøste oss med att neste jul har vi friiiiiii!
Må innrømme jeg gleder meg ekstra mye til mammaperm denne gangen
![]()
Forrige perm klarte jeg ikke å nyte,men denne skal nytes til det fulle! Kanskje så mye at jeg tar perm til januarPerm blir deeeeiligskal nyte det. Sist var jeg nyutdannet og tok et år med historie etter fødsel.
Skal også jobbe i jula, men det går nok![]()