~.:[Skravletråd]:.~

Hvor ser man hvor lenge man har vært medlem? Er det siste kriteriet her, og jeg vil også inn i den skjulte gruppa, men har ikke vært her lenge nok enda. :P
Du ble medlem 5 november, så du må desverre vente til 5 desember :/

Æsj... kakao og pepperkaker var ikke en god idé, kvaaalm :depressed::meh:

Må jeg har vært medlem her inne bv forum 1 måned? Eller vanlig bv? Kjedeliiiiiiig å vente i 10 dager til før jeg kan bli med på skjult :P

Jeg må bare prate skjønner jeg , skal jeg få bli medlem i den skjulte gruppen . Hehe. Noen flere enn meg som føler tiden til man er passert 12 uker går ekstremt sakte eller?

Jeg må bare prate skjønner jeg , skal jeg få bli medlem i den skjulte gruppen . Hehe. Noen flere enn meg som føler tiden til man er passert 12 uker går ekstremt sakte eller?
Den går kjempe sakte... blir 12 uker midt i jul så kanskje det føles raskere ut nærmere jul...håper det!

Den går kjempe sakte... blir 12 uker midt i jul så kanskje det føles raskere ut nærmere jul...håper det!

Godt det er flere som føler det slik . Kan hende det hjelper litt når jul nærmer seg mer. Jeg er 12 uker i begynnelsen av januar . Krysser bare fingrene for at det går riktig vei :)

Samme her! Tror jula kommer til å gå seeeeint :p skal jobbe så har ikke julefri :(

Kommer sikkert til å gå litt senere enn det den pleier. Det er nedtur , jeg skal også jobbe . Skulle gjerne hatt fri.

Hadde fri i fjor, så da er det min tur i år. Kjedelig, men sånn er det :) trøste oss med att neste jul har vi friiiiiii! ;) Må innrømme jeg gleder meg ekstra mye til mammaperm denne gangen :)

Hadde fri i fjor, så da er det min tur i år. Kjedelig, men sånn er det :) trøste oss med att neste jul har vi friiiiiii! ;) Må innrømme jeg gleder meg ekstra mye til mammaperm denne gangen :)
Perm blir deeeeilig:D skal nyte det. Sist var jeg nyutdannet og tok et år med historie etter fødsel.
Skal også jobbe i jula, men det går nok:)

Perm blir deeeeilig:D skal nyte det. Sist var jeg nyutdannet og tok et år med historie etter fødsel.
Skal også jobbe i jula, men det går nok:)
Forrige perm klarte jeg ikke å nyte,men denne skal nytes til det fulle! Kanskje så mye at jeg tar perm til januar :)

Back
Topp