drømmeren84
Gift med forumet
#den# følelsen når man våkner lysvåkenkl 04, står opp og dusjer og spiser frokost 0430, og kl 0530 blir man stup trøtt igjen men kan ikke sove da man skal reise på jobb 0615 haha.. flott det 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja , en må jo bytte påHadde fri i fjor, så da er det min tur i år. Kjedelig, men sånn er dettrøste oss med att neste jul har vi friiiiiii!
Må innrømme jeg gleder meg ekstra mye til mammaperm denne gangen
![]()
Hehe. Typisk det.#den# følelsen når man våkner lysvåkenkl 04, står opp og dusjer og spiser frokost 0430, og kl 0530 blir man stup trøtt igjen men kan ikke sove da man skal reise på jobb 0615 haha.. flott det![]()
Hehe. Typisk det.
Hele babyverden forumet ja![]()
Hvordan skriver jeg pm? Finner bare den samtaletingen?
God morgen jenter
Jeg må bare få sagt det til noen her inne at jeg håper så inderlig at jeg får bli her helt til termin og ungen er ute <3 dere virker som en super gjeng å ha med på veien
Håper dere får en skikkelig bra tirsdag!
Goood morgenGod morgen jenter
Jeg må bare få sagt det til noen her inne at jeg håper så inderlig at jeg får bli her helt til termin og ungen er ute <3 dere virker som en super gjeng å ha med på veien![]()
Håper dere får en skikkelig bra tirsdag!
Yes, you can! Kaffelatte er vel fortjentSeriøst stress på dagen, mannen er på reise, så jeg må levere og hente. Det HØLJER ned ute, så jeg kan ikle sykkle..kollektivt fungerer ikke helt i denne byen, så bruker dobbel så lang tid til jobb + er klissvåt og trøtt.
Fra nå av kan det bare gå oppover
Tror jeg skal unne meg en kaffelatte.
Da sitter jeg i telefonkø for å få svar på HCG som ble tatt i går. Ekstremt spent for å være ærlig.. Håper svaret har kommet. Hvem skulle visst at man ble så nervøs av å endelig bli gravid?
Oi, da er du heldig som får svar tidlig
Jeg ligger i sengen og har ikke lyst til å dra på jobb.. Skulle dratt for 20 min siden egentlig, men ble så kvalm etter frokosten at jeg la meg ned igjen.. Ringte inn til sjefen og sa at jeg ble litt forsinket. Var ikke noe sånn "den er grei, ta den tiden du trenger så ses vi etterpå", men det første og eneste han sa var bare "når er du her da?"
Ja, kom litt overraskende på meg også! Men svaret var kommet og var på hele 3300!! Så det er jo en kjempe bra stigning fra 341 på 14 dpo og til 3300 på 1 dpo. Slapper mye mer av nå kjenner jeg. Er fortsatt veldig spent på morgendagens prøve. Blir nok sittende i telefonkø på torsdagmorgen ogsåKanskje jeg skal tørre bestille tidlig UL om den også er fin?
Så kjedelig med en slik sjef.. Vet han at du er gravid? Håper formen kommer seg og at du blir tatt godt imot når du kommer på jobb![]()
Så bra stigning! Da slapper man litt mer av ja.Han vet at jeg er gravid, sa i fra ganske tidlig for å slippe "problemer" om jeg skulle bli dårlig.
Stemmer at det er en mann jadet var jo ikke noen hyggelig kommentar ....må være mann dette, som ikke har peil på hvordan det er å være gravid?
![]()
Er det noen som har blitt kvalm av folat tilskuddet dere tar forresten?
Stemmer at det er en mann jaMen han har en datter på litt over halvannet år, så skulle da tro at han husket graviditeten til kona, med mindre hun var frisk som en fisk gjennom hele svangerskapet da
![]()