Såpass jaEne jordmoren der er søskenbarnet til en venninne av meg, og hun sa at akkurat den dagen var en av de verste dagene de har hatt der oppe.. Det var ikke helt vanlig at det var sånn på den tiden nei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såpass jaEne jordmoren der er søskenbarnet til en venninne av meg, og hun sa at akkurat den dagen var en av de verste dagene de har hatt der oppe.. Det var ikke helt vanlig at det var sånn på den tiden nei![]()
Da kom snøen til Kongsberg da![]()
Lykke tilIiiihhhhhh UL i dag!
Faktisk litt misunnelig... Her jeg bor er der mildvær, men veldig grått. Foretrekker kulde og snø.Da kom snøen til Kongsberg da![]()
Så bra! Forstår lettelsenFikk tak i legekontoret etter en halvtimefikk time 14:30 imorgen.. Så tok like så greit å ringte til avdelingslederen og sa at fikk vel bare innrømme at jeg er gravid og blir mest sannsynligvis sykemeldt da jeg kun spyr og hun var kjempe grei ift det og sa at det er jo vel litt kjekt også å være gravid , er det ikke? Haha :-D for en lettelse å bare bli ferdige å si det!
Lykke til! ❤Iiiihhhhhh UL i dag!
Har ikke jobbet så lenge akkurat der (jobber ekstra 3 plasserSå bra! Forstår lettelsen
Så spennende! Lykke tilIiiihhhhhh UL i dag!
Da kom snøen til Kongsberg da![]()
Jasså, er du fra Kongsberg...?![]()
Vi har blitt gravide med IVF, og har to egg på frys så går det galt så tror jeg at vi bare må kjøre på. Vi har ventet i 2,5 år allerede så jeg håper virkelig dette går veienhar dere også prøvd lenge? Du hadde hatt noen SA bak deg? Hvis jeg husker riktig. Det er tøft dette prøvesirkuset.
Jeg var så innmari kvalm med datteren min, bare lå og kastet opp hele tiden. Men jeg er fortsatt bare 5+4 så det kan fortsatte komme. Svangerskap er jo ikke like så betyr jo ikke at det går galt selvom jeg ikke er kvalm da.
Jeg hadde en MA i sommer, men blir lett gravid.
Prøvd siden juni i år, så ikke prøvd særlig lenge. Har blitt gravid alle gangene vi har prøvd...så heldig sånn sett![]()
Enig med degJeg synes det er helt greit at snøen ikke har kommet til trøndelag endamen den kan komme i starten av desember nå da, da er jeg ferdig med årets eksamener og så stemmer det ikke helt med advent uten snø..
![]()
Nå har jeg vært og målt blodprosenten, må sendes inn til dyrking, så jeg er usikker på hvor lang tid det tar før jeg får svar. Tenker jeg bare begynner å spise jerntabletter uansett.
Mulig, hun ga meg ikke noen svar der og da.. det er jo det jeg er vant til.men tok masse prøver, så jeg får nok svarJernlageret ditt som må sendes til analyse; )?
Blodprosent tar jo bare 1 min å få svar på![]()
Uansett tar det max 2 dager å få svar på ferritin<3