~.:[Skravletråd]:.~

Ene jordmoren der er søskenbarnet til en venninne av meg, og hun sa at akkurat den dagen var en av de verste dagene de har hatt der oppe.. Det var ikke helt vanlig at det var sånn på den tiden nei :p
Såpass ja :o de har vel heller ikke noe ekstra kapasitet når det ikke er forventet heller.. :/

Fikk tak i legekontoret etter en halvtime :-P fikk time 14:30 imorgen.. Så tok like så greit å ringte til avdelingslederen og sa at fikk vel bare innrømme at jeg er gravid og blir mest sannsynligvis sykemeldt da jeg kun spyr og hun var kjempe grei ift det og sa at det er jo vel litt kjekt også å være gravid , er det ikke? Haha :-D for en lettelse å bare bli ferdige å si det!

Fikk tak i legekontoret etter en halvtime :p fikk time 14:30 imorgen.. Så tok like så greit å ringte til avdelingslederen og sa at fikk vel bare innrømme at jeg er gravid og blir mest sannsynligvis sykemeldt da jeg kun spyr og hun var kjempe grei ift det og sa at det er jo vel litt kjekt også å være gravid , er det ikke? Haha :-D for en lettelse å bare bli ferdige å si det!
Så bra! Forstår lettelsen

Her er det kaldt og regn. Nyter tiden uten snø foreløpig:p

Vært på butikken og apoteket, ble ikke ferdig for hadde glemt kortet med penger på..

Ellers fortsatt nervøs pga litt brun utflod men ikke kjent flere smerter siden i går kveld.

Flere av dere som skal på tidlig ul i dag vel? Lykke til:)

Jeg synes det er helt greit at snøen ikke har kommet til trøndelag enda :p men den kan komme i starten av desember nå da, da er jeg ferdig med årets eksamener og så stemmer det ikke helt med advent uten snø.. :(

Vi har blitt gravide med IVF, og har to egg på frys så går det galt så tror jeg at vi bare må kjøre på. Vi har ventet i 2,5 år allerede så jeg håper virkelig dette går veien ❤️ har dere også prøvd lenge? Du hadde hatt noen SA bak deg? Hvis jeg husker riktig. Det er tøft dette prøvesirkuset.

Jeg var så innmari kvalm med datteren min, bare lå og kastet opp hele tiden. Men jeg er fortsatt bare 5+4 så det kan fortsatte komme. Svangerskap er jo ikke like så betyr jo ikke at det går galt selvom jeg ikke er kvalm da.

Jeg hadde en MA i sommer, men blir lett gravid.

Prøvd siden juni i år, så ikke prøvd særlig lenge. Har blitt gravid alle gangene vi har prøvd...så heldig sånn sett :)

Jeg synes det er helt greit at snøen ikke har kommet til trøndelag enda :p men den kan komme i starten av desember nå da, da er jeg ferdig med årets eksamener og så stemmer det ikke helt med advent uten snø.. :(
Enig med deg :) ligger litt snø på fjellene da ser jeg, så da er det litt håp :)

Nå har jeg vært og målt blodprosenten, må sendes inn til dyrking, så jeg er usikker på hvor lang tid det tar før jeg får svar. Tenker jeg bare begynner å spise jerntabletter uansett.

Nå har jeg vært og målt blodprosenten, må sendes inn til dyrking, så jeg er usikker på hvor lang tid det tar før jeg får svar. Tenker jeg bare begynner å spise jerntabletter uansett.

Jernlageret ditt som må sendes til analyse; )?
Blodprosent tar jo bare 1 min å få svar på :)
Uansett tar det max 2 dager å få svar på ferritin :)<3

Jernlageret ditt som må sendes til analyse; )?
Blodprosent tar jo bare 1 min å få svar på :)
Uansett tar det max 2 dager å få svar på ferritin :)<3
Mulig, hun ga meg ikke noen svar der og da.. det er jo det jeg er vant til.men tok masse prøver, så jeg får nok svar :)

Gud så svimmel jeg er :( må holde meg fast i lab benken på jobb noen ganger her i frykt for at alt går helt rundt for meg ..
Slitsomt altså :(

Back
Topp