Solstråle89
Flørter med forumet
Vil nesten si at dere er heldige som kaster opp.. Jeg er kvalm om dagene men ingenting vil opp! Også er jeg oftere sulten! Blir fort megakvalm om ikke magen fylles mat med engang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blæææ snart på jobb. Må kle på meg men jeg gidder ikkeFår litt angst av uoversiktlige sider haha![]()
Blæææ snart på jobb. Må kle på meg men jeg gidder ikke![]()
Vil nesten si at dere er heldige som kaster opp.. Jeg er kvalm om dagene men ingenting vil opp! Også er jeg oftere sulten! Blir fort megakvalm om ikke magen fylles mat med engang
Til Norge? Hvor bor dere?I morgen jobber jeg bare til klokken 14, før vi flyr til Norge. Meg og frøkna, skal bli så deilig med noen dager fri og litt avlastning fra besteforeldre.
Skal ssoovveeee....mmmmmmm!
Da er vi i samme båt! Jeg er stupkvalm og brekker meg, men ingenting kommer opp
I tillegg er jeg forkjøla, så sovna kl 20.30 på sofaen i går kveld. Sov til 7 i morges. Fikk guttene på skolen og la meg igjen. Sov til kl 12![]()
Hei på dereMelder meg inn i tråden og forumet generelt. 5+3 idag. Har noen av dere rykninger/kramper nedover i lyske og lår?
Jeg sovnet når jeg kom hjem kl 10... Våknet av mini når hun kom hjem fra Sfo 16:30, er det mulig?gjorde godt å sove! Bestilte pizza hjem idag siden det er kun oss og jeg orker ikke en ting så koser oss med pizza og film, Beethoven
![]()
Det er detAww, hørtes jo kjempe koselig ut det da <3 klarte å holde meg våken til 1930 igår.. spent på hva klokken blir idag haha![]()
Har ikke kramper akkurat men dragninger på en måte, spesielt i lysken ...![]()

Ja!! Det er sånn jeg har og..![]()