~.:[Skravletråd]:.~

Det er det :) hun er som omgjort etter hun fant ut om babyen, kun vært en engel :D sånn bortsett fra kommentar igår om at jeg var blitt tjukk..ikke frekt ment altså men du har fått store mage mamma haha

1930 er jo grei tid :D får se hvor lenge du blir oppe idag ja.. Er virkelig altfor godt å sove nå for tiden.

Jeg som aldri har hatt behov for meg enn 4 el 5 timers søvn pr natt, syntes det å sove 10-12 timer nå er helt nydelig hehe :)

Men jeg tror faktisk disse litt ubehagelige symptomene beroliger meg faktisk :)
Hihi rart men sant..

Skjønner hva du mener, for akkurat sånn tenker jeg og.. Jeg har mest symptomer om kveld og natt. Da er pupper så vonde og det strekker og holder på i livmor. Da koser jeg meg skikkelig med gravid-følelsen..hehe:p

Skjønner hva du mener, for akkurat sånn tenker jeg og.. Jeg har mest symptomer om kveld og natt. Da er pupper så vonde og det strekker og holder på i livmor. Da koser jeg meg skikkelig med gravid-følelsen..hehe:p

Jeg høres sikkert ut som en på 70 år hver jeg bytter stilling i senga el på sofaen. Haha men det strekker skikkelig der nede liksom haha

Da er vi i samme båt! Jeg er stupkvalm og brekker meg, men ingenting kommer opp :(

I tillegg er jeg forkjøla, så sovna kl 20.30 på sofaen i går kveld. Sov til 7 i morges. Fikk guttene på skolen og la meg igjen. Sov til kl 12 :p
Såpass, men du fikk da litt søvn noe som du sikkert syntes var godt Nesten så jeg heller vil spy enn å gå å kjenne hele tiden på kvalmen. Blæh!

Jeg høres sikkert ut som en på 70 år hver jeg bytter stilling i senga el på sofaen. Haha men det strekker skikkelig der nede liksom haha
Haha, jeg også! Har veldig mye strekninger i lysken, men mest om kveldene, egentlig. Eller når jeg sover om dagen.

Jeg sovnet når jeg kom hjem kl 10... Våknet av mini når hun kom hjem fra Sfo 16:30, er det mulig? :p gjorde godt å sove! Bestilte pizza hjem idag siden det er kun oss og jeg orker ikke en ting så koser oss med pizza og film, Beethoven :)
Oi; det hadde du nok godt av :)

Klarte å kutte meg på en hermetikk boks i dag rett før jeg skulle dra på jobb. Godt jeg jobber på sykehjem for såret måtte stripses. Det var ganske dypt. Merker det er litt når jeg må bruke hånda, er på høyre midtfinger. Begynner å blø når jeg bruker hånda i stell osv.

Jeg eeeeer sååååå trøtt! Kunne sikkert sovet hele døgnet.. Og det virker litt som at kvalmen kommer hvis jeg blir veldig trøtt. Det eneste som hjelper da er å legge seg nedpå en liten stund, men hvor enkelt er det med to unger i hus? :p
Jaja, "bare" 8 mnd igjen, haha :p

Jeg skal bare spise litt så skal jeg legge meg.
Har en del murringer i magen i dag, for håpe det er fordi noe spirer og gror :)

Klarte å kutte meg på en hermetikk boks i dag rett før jeg skulle dra på jobb. Godt jeg jobber på sykehjem for såret måtte stripses. Det var ganske dypt. Merker det er litt når jeg må bruke hånda, er på høyre midtfinger. Begynner å blø når jeg bruker hånda i stell osv.

God bedring snuppa ;)
Noen fordeler har vi som jobber i helseyrket. ;)

Ups! God bedring! Greit å ha slike ting handy på jobb då

Kjæresten min var supersøt i dag, han snakket om at da han var yngre så hadde han ikke hadde lyst til å gifte seg og ha barn, men at nå er han skikkelig keen på å få baby. Da måtte jeg smile litt for meg selv, siden jeg ikke har fortalt han at vi skal ha barn enda, siden han er midt oppi eksamensstress. Men da vet jeg at han blir glad når han får vite det etter eksamen i alle fall <3

Uff, så kjipt, ikke noe gøy å kutte seg sånn :/

Back
Topp