~.:[Skravletråd]:.~

Vil nesten si at dere er heldige som kaster opp.. Jeg er kvalm om dagene men ingenting vil opp! Også er jeg oftere sulten! Blir fort megakvalm om ikke magen fylles mat med engang

Har sendt pm til moderator ang om det er mulig å få noen tråder som topp tråder; p

Får litt angst av uoversiktlige sider haha :p

Vil nesten si at dere er heldige som kaster opp.. Jeg er kvalm om dagene men ingenting vil opp! Også er jeg oftere sulten! Blir fort megakvalm om ikke magen fylles mat med engang

Da er vi i samme båt! Jeg er stupkvalm og brekker meg, men ingenting kommer opp :(

I tillegg er jeg forkjøla, så sovna kl 20.30 på sofaen i går kveld. Sov til 7 i morges. Fikk guttene på skolen og la meg igjen. Sov til kl 12 :p

Har det på akkurat samme måte!

Jeg sliter med kraftig forstoppelse har jeg funnet ut :/ derfor magen er så stinn og stein hard... :/

I morgen jobber jeg bare til klokken 14, før vi flyr til Norge. Meg og frøkna, skal bli så deilig med noen dager fri og litt avlastning fra besteforeldre.

Skal ssoovveeee....mmmmmmm!
Til Norge? Hvor bor dere?

Da er vi i samme båt! Jeg er stupkvalm og brekker meg, men ingenting kommer opp :(

I tillegg er jeg forkjøla, så sovna kl 20.30 på sofaen i går kveld. Sov til 7 i morges. Fikk guttene på skolen og la meg igjen. Sov til kl 12 :p

Jeg var like kvalm etter jeg kastet opp som før, så sånn sett hjalp det ikke på, og da kunne jeg like gjerne droppet å spy :p

Hei på dere :-) Melder meg inn i tråden og forumet generelt. 5+3 idag. Har noen av dere rykninger/kramper nedover i lyske og lår?

Da har jeg pm litt med ei flottanes moderator og fått de første viktigste trådene våres opp som topp tråder :)

Blant annet ul tråd, Skravletråden og symptom tråden. .

Blir mye mer oversiktlig føler jeg og ha de samlet på toppen :)

Gravide meg fikk lurt til meg ca 20 min på øyet på sofaen, det var fantastisk godt!

Jeg sovnet når jeg kom hjem kl 10... Våknet av mini når hun kom hjem fra Sfo 16:30, er det mulig? :p gjorde godt å sove! Bestilte pizza hjem idag siden det er kun oss og jeg orker ikke en ting så koser oss med pizza og film, Beethoven :)

Hei på dere :) Melder meg inn i tråden og forumet generelt. 5+3 idag. Har noen av dere rykninger/kramper nedover i lyske og lår?

Har ikke kramper akkurat men dragninger på en måte, spesielt i lysken ... :p

Jeg sovnet når jeg kom hjem kl 10... Våknet av mini når hun kom hjem fra Sfo 16:30, er det mulig? :p gjorde godt å sove! Bestilte pizza hjem idag siden det er kun oss og jeg orker ikke en ting så koser oss med pizza og film, Beethoven :)

Aww, hørtes jo kjempe koselig ut det da <3 klarte å holde meg våken til 1930 igår.. spent på hva klokken blir idag haha :)

Aww, hørtes jo kjempe koselig ut det da <3 klarte å holde meg våken til 1930 igår.. spent på hva klokken blir idag haha :)
Det er det :) hun er som omgjort etter hun fant ut om babyen, kun vært en engel :D sånn bortsett fra kommentar igår om at jeg var blitt tjukk..ikke frekt ment altså men du har fått store mage mamma haha

1930 er jo grei tid :D får se hvor lenge du blir oppe idag ja.. Er virkelig altfor godt å sove nå for tiden.

Back
Topp