~.:[Skravletråd]:.~

Skal du holde det skjult for de du drar ut med? De gangene jeg har vært ute som gravid så har jeg bare kjøpt tranebærjuice feks, så ser det jo ut som en drink :D Kjøper som regel alltid vodka cranberry om jeg er ute uansett (når jeg ikke er gravid såklart) :p
Det er broren min og svigersøstera pluss noen gode venner så jeg tenkte at jeg skulle fortelle dem det før vi går ut. :p men det var lurt med tranebærjuice, er ikke så glad i brus, hehe!

Så trøtt...:sleep011 Klarte såvidt å holde meg våken på jobben i dag, og sov 40 min middagshvil. Nå sitter jeg her og dupper igjen, hehe.

Det er sant, men man har da ikke med egen vinflaske på julebord? :p Men kan jo sikkert snike meg til baren og spørre om de har noe :D Håpe på at det ikke er servitører som kommer rundt og serverer. Får i såfall takke ja, og ha det stående foran meg bare, haha.

Men, hvis du hadde vært på fest og noen hadde spurt om å få ett glass av hvitvinen din (med eplejuice), hva hadde du sagt da? :p

Sant, vennejulebord eller annet da. På gamlejobben min hadde vi medbragt...

Hehe, fniz, neimen om jeg veit hva jeg ville svart... Mulig vi kommer til å prøve oss på en sånn lureting på en hyttetur vi skal på. Kan evt dele vinen med mannen, da er det mindre sannsynlig at folk spør, kanskje?

:)

Tidlig I seng; ikke så glamorøst som det høres ut. Er fryktelig kvalm og faktisk kald, men SKAL se farmen, så ds må det gjøres fra sengen. Venter på gubbis som er I dusjen.

Vil legge meg tidlig, siden jeg er KONSTANT trøtt, men er akkurat kommet hjem fra seinvakt. Trenger litt til til å omstille hjernen til nattmodus da... :)

Jeg går konstant med mild migrenen, fryktelig vondt og irriterende.

Vil legge meg tidlig, siden jeg er KONSTANT trøtt, men er akkurat kommet hjem fra seinvakt. Trenger litt til til å omstille hjernen til nattmodus da... :)
Trøtt store deler av dagen jeg også... får håpe det går seg til etterhvert. :)

Våknet opp kvalm på morgenen, men det ble bedre etter litt mat, men denne halsbrannen, håper virkelig ikke den er her for å bli :(

Sant, vennejulebord eller annet da. På gamlejobben min hadde vi medbragt...

Hehe, fniz, neimen om jeg veit hva jeg ville svart... Mulig vi kommer til å prøve oss på en sånn lureting på en hyttetur vi skal på. Kan evt dele vinen med mannen, da er det mindre sannsynlig at folk spør, kanskje?

:)

Det kan nok hende, da er det liksom deres vin! :)

Ser mange er trøtte her! Jeg har heldigvis ikke kommet dit enda, men husker jeg var fryktelig sliten sist svangerskap

Jeg er frisk og rask nå på morgenen i dag :) Får se hvor lenge det varer, har en mistanke om at jeg er kaputt når jeg drar hjem fra jobb i ettermiddag.

Jeg kjenner at redebyggeren i meg er i ferd med å våkne. Nå har jeg masse planer om å bygge om huset, og i morges begynte jeg å lure på hvor strikkepinnene mine er laughing7

Så var migrenen borte her, er heller ikke så trøtt i dag :)
I hvertfall ikke foreløpig.

har så lyst til å fortelle alle mine venninner at jeg er gravid..

Ja, også har jeg bestilt legetime i dag. I uke 7 (egentlig 8)..

Trøtt store deler av dagen jeg også... får håpe det går seg til etterhvert. :)

Våknet opp kvalm på morgenen, men det ble bedre etter litt mat, men denne halsbrannen, håper virkelig ikke den er her for å bli :(

Ja får håpe det! Det hjelper virkelig heller ikke at lille snuppa er våken og klar for ny dag kl 04:30 :eek:

Jeg har aldri hatt halsbrann *håper jeg slipper*

Når kan man forvente at magen begynner å synes? Husker ikke hvordan det var forrige gang. :dontknow

Når kan man forvente at magen begynner å synes? Husker ikke hvordan det var forrige gang. :dontknow

Det er vel veldig forskjellig fra person til person. Sist hadde jeg litt mage på oul, men kunne fint skjule det. Når man er andregangs er det vel sånn at magen ofte vises tidligere :)

Da har jeg fortalt sjefen at jeg er gravid! Så slipper jeg å gå å tenke på det. Både om jeg blir kvalm tidlig, eller om noe mot formodning skulle skje. Pluss hele juleborddilemmaet ikke blir så stress lenger :p

Last edited:
Det er vel veldig forskjellig fra person til person. Sist hadde jeg litt mage på oul, men kunne fint skjule det. Når man er andregangs er det vel sånn at magen ofte vises tidligere :)

Det kan bli spennende merker jeg.... sist så jeg høygravid ut i uke 16-17....

Sist kom magen som et skudd tidlig! Uke 12 - hadde jeg kjempe mage.

Nå er det en gang sånn at jeg veier noooooen kilo mer denne gangen, så da tipper jeg den tida der en bare ser kvappsete ut kommer til å vare leeeeeenge:-/

Gleder meg sååååå til babyspark og kos med magen:-)

Ja, veier også noen kilo mer enn sist :-P Gleder meg også, både til det ikke er hemmelig lenger og til jeg kjenner spark :-)

Ja får håpe det! Det hjelper virkelig heller ikke at lille snuppa er våken og klar for ny dag kl 04:30 :eek:

Jeg har aldri hatt halsbrann *håper jeg slipper*
4.30 :o da sover jeg enda. Eller prøver. :p

Halsbrann er forferdelig :(

Back
Topp