krystallklart
Elsker forumet
Sulten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg la faktisk ikke merke til denne før NÅ jeg..Denne tråden blir litt neglisjert syns jeg..![]()
Har sett den noen få ganger, men den forsvinner så fort nedover listaJeg la faktisk ikke merke til denne før NÅ jeg..![]()
Ja, synd det ikke er plass til fler på "første siden".Har sett den noen få ganger, men den forsvinner så fort nedover lista![]()
Jeg har blitt fæl til å "bare skulle sjekke" inn her på kveldene, og så bruker jeg en time på å lese alt mulig rartJa, synd det ikke er plass til fler på "første siden".![]()
Ligger her og skal på nattevakt kl 22, så må snart begynne å dusje og gjøre meg klar til å kjøre - men tenkte jeg måtte oppdatere meg på "alt" her først. Hatt mormor på 84 på besøk fra Østlandet i 5 dager, og har da "falt ut" av mange av diskusjonene og samtalene her..![]()
Ja, tiden går veldig fort hvis man først "setter i gang".Jeg har blitt fæl til å "bare skulle sjekke" inn her på kveldene, og så bruker jeg en time på å lese alt mulig rartTrenger mer søvn!
![]()
Jeg har to terminforum jeg er innom, her på februar og ett fra sist jeg var gravidJa, tiden går veldig fort hvis man først "setter i gang".
Flaks for meg, så er jeg kun aktiv her inne på februar - så har ikke så mye annet å følge med på. Er jo et HAV av underforumer og sånn. Blir helt svimmel jeg![]()
Merkes godt at det er roligere nå om dagen!Blir litt lengre mellom hver gang her altså. Etter at man har startet på jobb igjen etter ferie.
Student eller lærer?Innom i dagens planleggingHater egentlig skolestart når jeg ikke vet på forhånd hvilke klasser/fag jeg skal ha..
![]()
LærerStudent eller lærer?![]()