Skravletråd

Også alene i kveld :) mann på firmafest, ungene i seng, sjokolade og klementiner i skålen, strikketøy i fanget og orange is the new black på tv. Nyter å være alene! :):)
Mange strikkedamer her ikveld :) Hva strikker du da? :)
 
Ja :) må ha noe å holde på med, hvis ikke sovner jeg :p ferdig med pannebånd til lillebror, så nå skal jeg begynne på denne til babyen :) Vis vedlegget 131936
Så fin! :) Jeg har strikket osloanorakk til "storesøster" (merkelig å tenke på babyen sin som storesøster.. greit nok at hun er over to år, men hallo.. lille frøkna mi :p ) i sommer :) Nå moter jeg meg opp til å strikke babypledd til en svigerinne :)
 
Ja :) veldig rart å tenke på :) har en jente som blir 8 i år og en gutt som blir 4 i feb. Veldig rart å tenke på at lillebror plutselig skal bli storebror :p holder på med et babyteppe i hvitt, men det ble plutselig veldig kjedelig da det mest sannsynlig bor enda en liten gutt inni magen. :p
 
Åh, den pilotlua holder jeg på med og. Har den som sånn sideprosjekt hvis jeg går lei av de større prosjektene jeg holder på med
 
Nei! Bekkensmerter på høyre side.. Prøvde å gå meg en liten tur nå, men det var ikke godt. Det eneste som hjelper på kvalmen er jo å gå tur, da passer det ikke å ha et bekken som ikke vil at jeg skal gå tur!!
 
Nei! Bekkensmerter på høyre side.. Prøvde å gå meg en liten tur nå, men det var ikke godt. Det eneste som hjelper på kvalmen er jo å gå tur, da passer det ikke å ha et bekken som ikke vil at jeg skal gå tur!!

Sender deg noen gode tanker, og håper formen din er bedre i morgen :) <3
 
Første svangerskapskontroll i morgen:) Må man ha med urinprøve?
 
Den følelsen når du sitter å klager til mannen at du er altfor mett, etter å ja spist 5 skiver til kvelds. For så å oppdage at du spiser en klementin, uten å huske at du har hentet den og ikke minst skrelt den :p håper det ikle fortsetter slik i 5 mnd til :p
 
Ble gratulert på butikken av flere damer idag, så da vet vi at ryktet går :p Hun ene fulgte opp med "så flinke dere er!" - hva i alle dager skal det bety? :p
 
Back
Topp