Skravletråd

Sambo har servert nachos til kveldsmat ♡

Haha, sykla til og fra jobb i går.. Tydeligvis en stund siden for i dag er hele området der nede skikkelig vondt :p

Har sett den noen få ganger, men den forsvinner så fort nedover lista :)
Ja, synd det ikke er plass til fler på "første siden". :)
Ligger her og skal på nattevakt kl 22, så må snart begynne å dusje og gjøre meg klar til å kjøre - men tenkte jeg måtte oppdatere meg på "alt" her først. Hatt mormor på 84 på besøk fra Østlandet i 5 dager, og har da "falt ut" av mange av diskusjonene og samtalene her.. :P

Ja, synd det ikke er plass til fler på "første siden". :)
Ligger her og skal på nattevakt kl 22, så må snart begynne å dusje og gjøre meg klar til å kjøre - men tenkte jeg måtte oppdatere meg på "alt" her først. Hatt mormor på 84 på besøk fra Østlandet i 5 dager, og har da "falt ut" av mange av diskusjonene og samtalene her.. :P
Jeg har blitt fæl til å "bare skulle sjekke" inn her på kveldene, og så bruker jeg en time på å lese alt mulig rart :P Trenger mer søvn! :P

Jeg har blitt fæl til å "bare skulle sjekke" inn her på kveldene, og så bruker jeg en time på å lese alt mulig rart :p Trenger mer søvn! :p
Ja, tiden går veldig fort hvis man først "setter i gang".
Flaks for meg, så er jeg kun aktiv her inne på februar - så har ikke så mye annet å følge med på. Er jo et HAV av underforumer og sånn. Blir helt svimmel jeg :P

Ja, tiden går veldig fort hvis man først "setter i gang".
Flaks for meg, så er jeg kun aktiv her inne på februar - så har ikke så mye annet å følge med på. Er jo et HAV av underforumer og sånn. Blir helt svimmel jeg :P
Jeg har to terminforum jeg er innom, her på februar og ett fra sist jeg var gravid :-) Ooog så er man jo litt på Facebook og så kanskje man sjekker nettavisene og så har man det gående.. :P

Blir litt lengre mellom hver gang her altså. Etter at man har startet på jobb igjen etter ferie.

Innom i dagens planlegging :-) Hater egentlig skolestart når jeg ikke vet på forhånd hvilke klasser/fag jeg skal ha.. :P

Starta å jobbe igjen etter ferien og DA kom finværet. Dagene på kontoret er helt ok. Men sliter litt hjemme når det er så varmt. Junior koser seg da, lekt med hageslangen i dag og han hviner av glede. Tar seg vel ikke ut hvis a mor skulle kle av seg og løpe rundt på plena ;)

Kjenner jeg blir enda mer takknemmelig for å ha sen ferie i år når jeg ser alle som er på jobb i finværet ;) hehe.
Men ønsker alle en fin dag i sola uansett hvor de måtte tilbringe dagen :D

Back
Topp