Koselig! Jeg våknet til ferdiglaget matpakke med fin lapp oppiSkryter litt over kjæresten som lager kvelds til meg hver dag nå i ferien! Har fått dilla på kokt egg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig! Jeg våknet til ferdiglaget matpakke med fin lapp oppiSkryter litt over kjæresten som lager kvelds til meg hver dag nå i ferien! Har fått dilla på kokt egg![]()
Nå fikk jeg lyst på bakt potet! Kl. 08.15...Søren også... Får jo ikke sove... Og eneste jeg klarer å tenke på er bakt potet (etter å ha lest en annen tråd her inne nettopp)... Lovlig sent å lage det nå... Så får prøve å tenke på noe annet... Og aller helst sove da!!
Lykke til!Første jordmortime i dag!Håper hun finner hjertelyden for Fru engstelig her trenger å bli litt beroliget..
Masse lykke tilFørste jordmortime i dag!Håper hun finner hjertelyden for Fru engstelig her trenger å bli litt beroliget..
Lykke til!håper du får en snill jordmor.
![]()
Masse lykke tilKrysser armer og ben for lett tilgjengelig hjertelyd
![]()
Da er det jo kjempebra! Håper jeg kommer overens med min jordmor, gjorde ikke det sist!Hadde samme jordmor sist, så vet vi kommer godt overensHun vet historien min og, og det er veldig kjekt.