Skravletråd

Må prøve å komme opp i 50 innlegg :D

Søren også... Får jo ikke sove... Og eneste jeg klarer å tenke på er bakt potet (etter å ha lest en annen tråd her inne nettopp)... Lovlig sent å lage det nå... Så får prøve å tenke på noe annet... Og aller helst sove da!!

Ååå.. Bakt potet... Det fikk æ lyst på!!!

Haha, gravide og maaaat :P har lyst på masse selv, men klarer ikke spise noe særlig..ingen ting som smaker, så er ofte jeg ikke gidder å lage mat :P

Mannen er flink å lage/finne mat til meg, han er glad jeg endelig har lyst på noe.

Søren også... Får jo ikke sove... Og eneste jeg klarer å tenke på er bakt potet (etter å ha lest en annen tråd her inne nettopp)... Lovlig sent å lage det nå... Så får prøve å tenke på noe annet... Og aller helst sove da!!
Nå fikk jeg lyst på bakt potet! Kl. 08.15... :rolleyes:

Kunne godt spist bakt potet jeg og, d blir middagen i dag, tenker jeg. Med mais, purra, bacon, smør og allround-krydder. :nam:

Jeg vil lage pizza i morgen!! Etter en uke i kroatia der jeg har sett men ikke fått spist fantastisk steinovnsbakt pizza. Er glutenintolerant.. nå skal det bakes!!! Nam nam..

Svigermor har henta toåringen, jeg har satt på en maskin med klær og fått tatt ut av og satt inn i oppvaskmaskinen! Nå gir jeg skikkelig god F i alle lekene som ligger strødd og ser litt greys anatomy i stedet ♡

Tok en ryddesjau i huset og fikk satt på noen maskiner med klesvask i dag.. Nå ligger jeg i senga og er skikkelig(!) kvalm og helt utslitt.. Skulle nok tatt noen pauser innimellom der ja..

Lykke til! :D håper du får en snill jordmor. :)

Hadde samme jordmor sist, så vet vi kommer godt overens;) Hun vet historien min og, og det er veldig kjekt.

Masse lykke til :) Krysser armer og ben for lett tilgjengelig hjertelyd :)

1 time igjen nå!;) Håper babyen her er samarbeidsvillig.

Har vært på jobb i dag og det funket virkelig ikke så endte opp med å reise hjem. Skal snakke med jordmor om det i dag. Er fortsatt veldig kvalm..

Back
Topp