Fjompeline
Glad i forumet
Hurra! Baby sov hele trilleturen på 40 minutterog ca 50 min til sammen. Det er en bedre dupp enn hun har hatt på lenge.
Så herlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Baby sov hele trilleturen på 40 minutterog ca 50 min til sammen. Det er en bedre dupp enn hun har hatt på lenge.
helt magisk skal jeg si degSå herlig!![]()
helt magisk skal jeg si deg![]()
Og nå skal jeg prøve meg på litt lesing mens mormora passer lillegull.
Sånn typ studielesing. Ikke lett:/Sånn typ studielesing eller koselesing?
Sånn typ studielesing. Ikke lett:/
Kjenner motivasjonen kommer, men det går tregt. Prøver å si til meg selv at målet må jo være å bli ferdig til våren. Og da må det jobbesDet kan være tungt om motivasjonen ikke er på topp ja!
Kjenner motivasjonen kommer, men det går tregt. Prøver å si til meg selv at målet må jo være å bli ferdig til våren. Og da må det jobbes
Takk, men kjenner på en sånn merkelig frykt for å bli ferdig med studier å begynne å jobbe på ordentlig liksom. Kom bare til å tenke på det i dag, jeg har jo aldri jobba fullt, jeg har vært student i snart 7 år.Det klarer du!
Takk, men kjenner på en sånn merkelig frykt for å bli ferdig med studier å begynne å jobbe på ordentlig liksom. Kom bare til å tenke på det i dag, jeg har jo aldri jobba fullt, jeg har vært student i snart 7 år.
Lønna er et godt argumentTenk så godt det blir å få en utdanning som du kan bruke i jobblivet, og ikke minst lønna![]()
Så artigOg da var comebacket på håndballbanen gjort. Fy søren så gøy![]()
Lønna er et godt argumentSatser på at det blir bedre enn jeg frykter for øyeblikket
fortsatt ett år igjen om jeg får jobb etter studiene. får satse på det er full etterspørsel etter lærere neste høst.
Hvordan var det med deg? du jobber ikke sant?
Og da var comebacket på håndballbanen gjort. Fy søren så gøy![]()
Har du fri ett par dager i mmd da? Jeg ønsker meg egentlig en 75% stilling for å kunne være litt hjemme med barn mens de er små.Jeg jobber ja! 90%![]()