Skravletråd :)

Men er ikke de sportsdelene veldig korte i ryggen? Eller bare ser det sånn ut? Jeg syns den nye til stokke er såå lekker. Skal ikke ha, men syns den er fin! :)

Noen av deres små som har begynt å krabbe? Hvor lang tid tok det eventuelt fra de ålte seg bortover til de knakk koden på krabbing? Her ruller og åler lille seg rundt , og jeg finner han til tider på de merkeligste steder (langt ifra der jeg la han). Tror det blir travelt fremover nå, haha. Hvor ble det av babyen min?! :o

Hun ruller ikke, åler ikke, krabber slett ikke....

Han ruller fra rygg til mage, og vet at han kan tippe seg over til ryggen igjen hvis han dytter seg opp på siden. Absolutt ikke smidig rulling, men bevisst tipping. Beveger rundt på gulvet, forover som en larve i bevegelsene. Ingen kontroll, så finner han under bordet, inntil veggen osv.

Hun ruller og åler og beveger seg hele dagen. Reiser seg opp på knærne hele tiden, men har ikke helt knekt krabbe-koden enda. Favoritten er å klatre over oss når vi ligger. Hun har ingen kontroll, men prøver seg fram

Min ruller seg bortover og forsøker virkelig på åmeteknikken for å komme seg fremover. Forsøkt et par måneder, ikke kommet seg fremover i der hele tatt, hehehehe. Beveger seg bakover mot sin vilje..

Ingen krabbing nei, men prøver å få opp knærne og rumpa av og til. Ruller frem og tilbake fra mage til rygg, så hun kommer seg mest sidelengs og ikke framover :P

Plutselig så kommer ho dit igjen :) hvordan går ammingen ellers da?
Ja, plutselig var vi der igjen! :P Haha. Det har faktisk gått an for pappen å legge henne i en periode, men nå er vi tilbake til at det kun er kosepupp som er godt nok for at hun skal finne roen for kvelden.

Ja, plutselig var vi der igjen! :P Haha. Det har faktisk gått an for pappen å legge henne i en periode, men nå er vi tilbake til at det kun er kosepupp som er godt nok for at hun skal finne roen for kvelden.
Det går litt opp og ned har jeg skjønt. Her og vil lille ha pupp før leggetid. Holder på den så lenge jeg kan for å si det sånn:)

Crazybanana, nå har jeg kjøpt BJ city mini GT... De går jo ut av produksjon og er på salg overalt! Blir herlig å dra på handletur uten at bilen er stappfull av Edge Duo :D

Crazybanana, nå har jeg kjøpt BJ city mini GT... De går jo ut av produksjon og er på salg overalt! Blir herlig å dra på handletur uten at bilen er stappfull av Edge Duo :D
Bilde?

Flere med utålmodige babyer? Her er sportsdelen i bruk ettersom det å ligge i bag var stress, og nå er stokke new born seat blitt skikkelig upopulært, så må finne frem bøyle og ryggstøtte. Babynestet ble solgt for en stund siden. Jeg som skulle dyrke den siste babyen min. Vel.. Babyen min vil ikke dyrkes!! :p Og det syns jeg er litt vemodig.. Men men...

går de ut av produksjoN??? hvor har du sett det? de har da nettopp kommet med nye kolleksjon i 2016?
Jeg kjøpte nettopp jeg også ;) Herlig å ikke ha bilen full av Simo :P

Flere med utålmodige babyer? Her er sportsdelen i bruk ettersom det å ligge i bag var stress, og nå er stokke new born seat blitt skikkelig upopulært, så må finne frem bøyle og ryggstøtte. Babynestet ble solgt for en stund siden. Jeg som skulle dyrke den siste babyen min. Vel.. Babyen min vil ikke dyrkes!! :p Og det syns jeg er litt vemodig.. Men men...
Yes da. Vognbagen er på Finn.no og Newbornsetet er allerede solgt. Må ut og kjøpe sele til tripp trappen nå, for hun rekker nedi med beina og plutselig står hun i setet! Jeg håper nesten hun lærer seg å sitte alene snart, for hun hater å ligge på rygg. Hun tar sit-ups eller ruller rundt og rundt på gulvet mens hun klager og syter over å ikke få tak i det hun vil. Definitivt ikke noen baby lenger nei :(

Back
Topp