Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke spreng, men hun drikker i ett. Døgnet rundt nå i varmen. Max 2t mellom hver amming. Kan knapt ha henne på fanget før hun gnager på toppen minFlere som merker økt produksjon i disse varme dagene? Hatt spreng siden i går, lekkasjer og utdrivningssmerter. I natt rant det over i løpet av to timer (og jeg som hadde vent meg av med ammeinnlegg og bh på natten). Skjønner at kroppen tror lille trenger masse mer, men litt voldsomt til produksjonsiver..
Samme her også, bare uv-drakt i 80 her da.Har en liten uv-drakt i 74 som jeg evt tar på henne. Jeg bruker ikke solkrem på henne. Vi er i skyggen. Litt sol her og der et øyeblikk tåler hun.
Det kommer an på hvilken skygge. For skyggen fra kun en parasoll beskytter vel ikke godt nok? Jeg blir så usikker på alt dette, hva som er farlig og ikke.
Noen sier det og andre sier noe annet. For to år siden smurte venninna mi dattera si og hs sa da det var helt greit. Og mi hs har ikke svart noe konkret når jeg har spurt. Det handler vel om parabener og allergifremkallende stoffer i de ulike kremene og at det ikke er bra.men man skal vel ikke smøre de små med solkrem?
Alltid hørt man ikke skal med de minste. Sånn under et halvt til under et år har det variert. Men aldri at man skulle
Ja, samme da mine to eldste var små. Og skulle man smøre så var det med fysisk filter. Aner ikke hva anbefalingene er nå.Ja jeg mener de sa at barn under 1 ikke skal smøres da storebror var liten. Nå har jeg hørt 6 mnd. Jeg holder henne i skyggen og tenker at hun ikke tar skada av at det ikke er helt solblokk i en parasol liksom! Når vi skal til Danmark så kommer jeg nok kanskje til å smøre litt på utsatte steder hvis det er sol, da vi skal tilbringe dagene ute i diverse parker som legoland o.l. Men unngår det så langt det lar seg gjøre.
Samme her. Smurte ikke storebror i syden da han var 5 mnd og det gikk helt fint. Da var det over 1år som var anbefalingen. Nå sa apoteket 6mnd. Jeg tenker som deg at jeg kommer til å smøre utsatte steder når vi er ute og på farten. I helgen var vi f.eks på stranden, på bytur og på en lang gåtur med vogn. Da hadde det vært greit å ha smurt. Men til vanlig hjemme og i hagen dropper jeg det.Ja jeg mener de sa at barn under 1 ikke skal smøres da storebror var liten. Nå har jeg hørt 6 mnd. Jeg holder henne i skyggen og tenker at hun ikke tar skada av at det ikke er helt solblokk i en parasol liksom! Når vi skal til Danmark så kommer jeg nok kanskje til å smøre litt på utsatte steder hvis det er sol, da vi skal tilbringe dagene ute i diverse parker som legoland o.l. Men unngår det så langt det lar seg gjøre.
Haha! Men hva synes eieren av vognen selv da?Prøvde sportsdelen på vogna nå (bugaboo buffalo. Og jeg syns den er bra rar. Jeg har tydeligvis latt mannen få gjøre litt for mye som han vil. Den kan jo ikke legges flatt. Blæh! Tar på bagen så lenge ho passer nedi tror jeg.
Var egentlig en sånn en jeg ville ha, men kællen ville ha no som så moderne ut.Det er derfor jeg har store, klumpete, tunge emmaljunga.
Den har stor, flat soveflate
Frøkna? Ho sovna nå i den, dog syns jeg det er litt tidlig for soving i sportsdel. Men ho er så veldig nysgjerrig, så er triveligere når ho får se litt. Kronglete å bytte frem og tilbake også.. Note to self: ikke la mannen kjøpe barnevogn neste gangHaha! Men hva synes eieren av vognen selv da?
Jeg syns også det virker veldig rart, men det er visstnok den ergonomisk mest riktige sitte og sovestillingen.. Stokke har samme, og noen av brio vognene også om jeg ikke tar feil.. Nydelig vogn da ihvertfallVar egentlig en sånn en jeg ville ha, men kællen ville ha no som så moderne ut.
Frøkna? Ho sovna nå i den, dog syns jeg det er litt tidlig for soving i sportsdel. Men ho er så veldig nysgjerrig, så er triveligere når ho får se litt. Kronglete å bytte frem og tilbake også.. Note to self: ikke la mannen kjøpe barnevogn neste gang![]()
Jepp, vi har Trailz og det funker helt fint. Litt uvant, men elsker at den er så liten og lett!Jeg syns også det virker veldig rart, men det er visstnok den ergonomisk mest riktige sitte og sovestillingen.. Stokke har samme, og noen av brio vognene også om jeg ikke tar feil.. Nydelig vogn da ihvertfallJeg hadde veldig lyst på den!
Har ikke sportsdelen et innlegg? Vår har det, og da blir den mye mer "babyvennlig" synes jegVar egentlig en sånn en jeg ville ha, men kællen ville ha no som så moderne ut.
Frøkna? Ho sovna nå i den, dog syns jeg det er litt tidlig for soving i sportsdel. Men ho er så veldig nysgjerrig, så er triveligere når ho får se litt. Kronglete å bytte frem og tilbake også.. Note to self: ikke la mannen kjøpe barnevogn neste gang![]()